AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Prøver å bli gravid, og første dag i siste mens var den 18. Har lest at eggløsning kommer 14 dager etter første dag i siste mens, +/-. Men har også lest at et tegn på eggløsning er litt slimaktig utflod. Det hadde jeg bittelitt av i morges. Er det et tegn på at den er underveis, eller at eggløsningen er her og at jeg kun har....24 timer omtrent på meg? Mannen kommer ikke hjem før om et par dager..... Er det for sent da, eller kommer slimet i mer enn en dag før man er fruktbar? Uff, er veldig forvirret og desperat kjenner jeg. Anonym poster: c802365d85f1edf7ea11aa6d36dc285d
Athene Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Eggløsning kommer i snitt 14 dager før første dag i neste mens. Det vil si at dersom du har en syklus på 30 dager kommer eggløsning i snitt på syklusdag 16. Men dette er et snitt, normalen er 11-17 dager før mens. Eggløsningsslim varierer mye fra person til person. Enkelte får det ikke i det hele tatt, andre kan ha det i dagesvis. Jeg har det i tre-fire dager, eggløsning kommer på siste dag med slim for min del. Men også dette er individuelt. Det er også lett å blande sammen slim med andre typer utflod, og døgnet etter at man har hatt sex er det vanskelig å skille "rester" etter dette fra EL slim. I og med at du er så forvirret og har lyst til å finne ut av dette er det kanskje best å kjøpe eggløsningstester? De aller færreste kan gjette seg frem til når de har eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå