Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen butikker her det er verdt å besøke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Tromsø i helgen, men fikk dessverre ikke tid til å se i så mange butikker. Men EN butikk var jeg i, og det var en konfekt-/godtebutikk som het "Sweetheart". Åh, så mye godt! :hjerter2:

Men det var ikke akkurat "gi-bort-priser" :ler:

Gjest anneline
Skrevet

Ta gjerne turen innom en den lille gourmet-butikken i storgata. Husker ikke navnet i farta, men den ligger et par hus sør for wi-to. Platebaren Feedback helt sør i byen er også verdt et besøk, ettersom de har et meget godt utvalg utenom det vanlige listefyllet (etnisk, rock, jazz osv). De er vel snart de eneste som ikke er med i noen kjede, men styr unna om du satser på vg-lista. Eline Brox på storgatbakken er også et must, men jeg skal ikke si for sikkert om den er åpen enda. Der finner man originale klær fra 'attenhunderogbrødmangel' til nesten originale priser. Second hand- butikken Nesten Nytt er også verdt et besøk. Det er også et parfymeri som ligger vis a vis utestedet Colosseum (sørbyen storgata) som har morsomme importerete hatter, og andre pussigheter fra 'attenhundreogbrødmangel'. Hamburger på Blårock (sørbyen) er også et must når man er i Tromsø.

Skrevet

- Nordens Paris (designer klær)

- Scorpio (piercinger, litt goth, litt utenlandsk)

- Frelsesarmèen

- Parfymelle

Tromsø satser jo mest på sentrene, så anbefaler å besøke Veita senteret, Steen & Strøm og Polarsenteret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...