Gelica Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Hei, Jeg lurer på hvor jeg kan gå for å finne ut hva boliger har blitt solgt for? Er en utbygger i nærheten som solgte en del boliger i fjor og skal også selge i år og jeg lurer rett og slett på hva de ulike boligene gikk for. Finnes det noen nettsider e.l. hvor jeg kan finne ut dette?
Gjest Doh Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 (endret) Her (Bærum) kan man søke på lokalavisas nettside. Kanskje det går hos deg også Evt kan du sende Mail til megler om det er samme megleren nå som sist gang Endret 27. august 2012 av Doh
Marsipan Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 (endret) Alle boligsalg tinglyses, og tinglysningen offentliggjøres gjerne i lokalavisene. Ellers kan du bestille grunnbokutskrift hos statens kartverk: http://www.statkart....dom/Bestilling/ Grunnboksutskrift En grunnboksutskrift er en utskrift av grunnboksbladet til en eiendom, og gir en kort oversikt over hvilke dokumenter som er tinglyst på eiendommen. Utskriften viser hvem som har tinglyst hjemmel til eiendommen, om det er flere eiere, eventuelle pengeheftelser, erklæringer og avtaler, eller om andre eiendommer eller personer har tinglyste rettigheter på eiendommen. Utskriften viser også hvilken eiendom den er utskilt fra og hvilket år. Men du kan nok ikke gå ut i fra prisene fra i fjor, uansett. I kommunen her driver et av de store ferdighusfirmaene storutbygging, og husene er så populære at prisen steg med over en halv million fra første til andre byggetrinn (tre måneder etter). Endret 27. august 2012 av Marsipan
lillemeg90 Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 I haugesund kan man også gå inn på lokalavisa:)
Sola^ Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Eg har pleid å sende ein e-mail til megleren som selger boligen.
Katniss Skrevet 27. august 2012 #7 Skrevet 27. august 2012 På finn.no kan du legge inn addressen også ser du all salgshistorie til huset.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 På finn.no kan du legge inn addressen også ser du all salgshistorie til huset. Hvor da? Gikk inn på eiendom til salgs og skrev det. Er kanskje et annet sted det skal stå? Kom bare ingen treff når jeg gikk inn der Anonym poster: 77cef5eedfc9f86877f59d24dd3cf1cb
Katniss Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Hvor da? Gikk inn på eiendom til salgs og skrev det. Er kanskje et annet sted det skal stå? Kom bare ingen treff når jeg gikk inn der Anonym poster: 77cef5eedfc9f86877f59d24dd3cf1cb http://www.finn.no/finn/realestate/pulse/eierskifte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå