AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Ooookay, Luksusproblem Jeg har fra før min kjæreste htc desire hd som jeg har hatt siden januar 2011, mens jeg i dag fikk en iPhone 4 (pent brukt) av kjæresten min. Har hele tiden mobba iphone brukere og stått på mitt om at htc er såååå mye bedre. Men nå har jeg sittet å lekt litt med iphonen og jeg blir litt i tvil. Hvilken skal jeg beholde å hvem skal jeg selge? Skal prøve ut iphonen nå noen dager å se hva jeg syns, men er det noen som har mer peiling på dette enn meg? Hva er fordelene og hva er ulempene? En av tlf selger jeg videre uansett, trenger jo ikke to. Noen som vet hvilke priser jeg kan ta for de? htcen kjøpte jeg brukt i januar 2011 da han som kjøpte den angret seg så den fikk jeg så og si ny for 3300. Ingen skader bortsett fra en bitteliten hvit skrape på baksiden. iPhonen er knapt ett år. En liten skade foran på tlf men ikke på skjermen, syns nesten ikke. Anonym poster: 2e7eb6b1953add17bff39e61f9c7a4cb
Gjest Høymann Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Om du er litt oppegående i engelsk kan du lese dette. Jeg ville personlig valgt htcn utifra testen ovenfor, og mine personlige erfaringer som kommer her. Fordi du kan få mer penger for Iphonen, iphone dekslet rundt knuser av absolutt ingenting og at de telefonene ser du så ofte(blir så kjedelige telefoner når 1/2 av norge har den)
Henkie Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Ooookay, Luksusproblem Jeg har fra før min kjæreste htc desire hd som jeg har hatt siden januar 2011, mens jeg i dag fikk en iPhone 4 (pent brukt) av kjæresten min. Har hele tiden mobba iphone brukere og stått på mitt om at htc er såååå mye bedre. Men nå har jeg sittet å lekt litt med iphonen og jeg blir litt i tvil. Hvilken skal jeg beholde å hvem skal jeg selge? Skal prøve ut iphonen nå noen dager å se hva jeg syns, men er det noen som har mer peiling på dette enn meg? Hva er fordelene og hva er ulempene? En av tlf selger jeg videre uansett, trenger jo ikke to. Noen som vet hvilke priser jeg kan ta for de? htcen kjøpte jeg brukt i januar 2011 da han som kjøpte den angret seg så den fikk jeg så og si ny for 3300. Ingen skader bortsett fra en bitteliten hvit skrape på baksiden. iPhonen er knapt ett år. En liten skade foran på tlf men ikke på skjermen, syns nesten ikke. Anonym poster: 2e7eb6b1953add17bff39e61f9c7a4cb Les denne du. En i nesten samme bås som deg selv: http://www.torage.com/?p=458
jabx Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Les denne du. En i nesten samme bås som deg selv: http://www.torage.com/?p=458 For en latterlig tekst. "Folk som digger Android skryter fælt av at du kan velge så mye selv på Galaxy og at dette medfører mer demokrati og mindre diktatur. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen og tenker at modde-mulighetene som eventuelt finnes på Android er gøy første dagen. Når jeg kjøper en sandwich synes jeg det er pes å velge hvert enkelt pålegg selv. Det tar lang tid og er kognitivt belastende med så mange valg. Gi meg det kokken anbefaler og det litt kjapt." At man har muligheten til å velge betyr ikke at man må. 2
Yme Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Velg heller en Samsung-telefon. Jeg vil spesifikt anbefale Nexus-telefonene. Samsung lager noen av dem, og de kjører original Android, som betyr at du alltid vil ha den nyeste oppdateringen først. Med andre enn nexus-telefonene er man ikke garantert oppdateringer i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 HTC sine Android-mobiler kan sende flash-smser gjennom HushSMS. Da kan du feks sende en sms som ikke viser hvem den er fra, den viser bare smsen og smsen kan ikke lagres. Eller du kan sende en sms som ikke gir noen synlig melding på mobilen men gir en svarmelding tilbake når den er mottatt, så vet man når den man sendte den til skrudde på mobilen sin. Evil evil evil... Anonym poster: fb0577f87d2415da21ebf6b608c3e2ac
Zzyzx Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Skal du selge, så selg iPhone. Den er mye lettere å selge, og du får høyst sannsynlig bedre pris for den. Kikka raskt på Finn, og Desire HD ser ut til å ligge på ca 1500 brukt, hvis du finner noen som vil kjøpe den. Iphone 4, litt avhengig av lagringsplass og tilstand, kan fint gå for 3000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå