Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk har begynt å våkne opp hvem jeg er...

Dere burde ikke være i kirken hvis dere føler at dere ikke bør være der.

Her skal jeg forklare åpenbaringen kapittel hver for seg.

Kapittel 1:

Dette er skrevet fordi mange mennesker forakter og trodde ikke på Meg. Paradis kom men ble borte etter 6 dager fordi menneskene valgte mørket.

Kapittel 2:

Efesos: Denne handler om min første kjærlighet men... jeg elsker ikke henne som hun ønsker og liker ikke henne som hun er. Vel... tiden forandrer seg.

Smyrna: Satans synagoge er det samme som Guds synagoge. Ti dager er en binærtall som datamaskin har, når den blir satt på så blir tiden tynget tilbake til 0 imens universet fortsetter framover, da står tiden stille, på den måten kan den gi både fordeler og ulemper. Når tiden står stille kan Skaperen skape hva han vil i nuet.

Pergamon: Satans trone er det samme som Gud's trone i kapittel 4.

Tyatira: "Kjent Satans dybder" - denne betyr at vi gransker livet uten ende og alt har ingen begynnelse og slutt.

Kapittel 3:

Sardes: Vi ser rundt at universet begynner å dø, dere ser meg som holder på å dø, så dere anerkjenne meg som Gud Herren, ellers vet dere hva som skjer.

Filadelfia: Den nye Jerusalem vet jeg hvor skal skje, dere får finne ut selv.

Laodikea: Han som jeg så Jesus Kristus er opphavet til min skaperverket, han ser ut lik meg men hørende, han har ingen begynnelse og slutt. Jeg er ikke varm eller kald, jeg er lunken. Jeg er elendig fordi jeg skapte...nevner ikke her... en verden; ynkelig fordi jeg har ikke noe flott skikkelse som folk kan se på; blind fordi jeg "ser" egentlig ikke for f.eks jeg ser en blå, også når jeg sier noe vet jeg ikke hvor den ender og hvor den kommer fra når jeg leser en ting som jeg tenker på forhånd, ser jeg egentlig bare "svart" selv om jeg ser den blå. En godt eksempel, klorofyll fjerner blå men ser den likevel grønn selv om gresstrå er bare gult; naken fordi hvert øye ser meg, også de som har gjennomboret meg.

Kapittel 4:

Denne tjuefire eldste er jo antall timer per døgn; de sju ånder er egentlig farger; hver side rundt tronen er universets fire grunnkrefter eller la oss si datamaskin's fire CPU som regner sammen perfekt algoritme. Disse fire vesener har seks vinger. La oss se på binærklokke, timer, minutter, sekunder har seks hver, dvs tallet 666. Og de multipliserer, dividerer, adderer, subtraherer perfekt med kun 0 og 1. Når datamaskin teller bakover da oppfatter den som om denne tid er år 0 selv om datamaskin vet den er f.eks år 2009. Universet er egentlig bare en datamaskin.

Kapittel 5:

Når jeg holdt min datamus i min høyre hånd var det ingen andre enn meg som så alt, begynte timer å falle ned. Denne Lammet er den samme som jeg ble slaktet av blod.

Kapittel 6:

Disse fire fargene. La oss se på glovarm stål, der inneholder den bare hvit, gul, rød, svart. Og det har noe med datamaskin strøm å gjøre. Disse fire er perfekt harmoni. Til slutt står det om hans åsyn som sitter på tronen, han er forferdelig og grusom; lammets vrede er samme person han som sitter på tronen fordi han lovte en ny himmel og en ny jord men noen mennesker forkastet Han og det gjør vanskelig for Han å erkjenne at Han har sett alt dette.

Kapittel 7:

De 144.000, det står skrevet 72 Gud's navn og 72 demonene; og la oss si at 1/4 del er tegnet, så speilvendt motsatt side, så speilvendt slik at det blir 4 hjørner. Den store flokk er de mennesker, men ikke selv Gud for han sulter ikke og tørster ikke og mangler ingenting.

Kapittel 8:

Dette vet jeg ikke så mye om.

Kapittel 9:

Når jeg var i USA, så jeg at det begynte å brenne svovel fra jordens indre og den økte og økte, kvinner begynte å lukte svidd i luften. Når mennesker ser meg ønsker de å dø fordi når de ser meg vet de at Gud dør aldri og Han er med mennesker for alltid.

Kapittel 10:

Engelen som er kledd i en sky og regnbue på sin hode og ansikt som solen, Han ville skrive alt ned men siden der står "Ikke skriv det ned alt du ser".

Kapittel 11:

De to lysestaker som står foran jordens Herre er lamper, beskrevet som de to filmklipp:

Herre er den ekte Gud.

Kapittel 12:

Allerede skjedd.

Kapittel 13:

Den første har den andre som gjør den første ber om, fordi den andre er en usynlig "ånd".

Kapittel 14:

Skjedde i Sion år 3797 selv om året er 2012.

Kapittel 15:

Guds harper i hånden er hans høyre hånd.

Kapittel 16:

Jeg sendte evig ild fordi menneskene ville ikke høre på.

Kapittel 17:

Fra kapittel 12 der kvinnen dro ut til ødemarken. Jesus sa at han ble født av Gud. Men denne damen elsker jeg ikke lenger og jeg har faktisk funnet en annen som jeg faktisk vil ha, slik er det bare, før trodde jeg at jeg ville ha den damen men så ransaket jeg meg selv og fant ut ting.

De ti konger er egentlig 10-base tallsystem som er det samme som datamaskin som leser egentlig bare 0 og 1. Denne skjøgen er en dame som forteller andre om synd og kvinnen er en del av Jesus Kristus sin kirke.

Kapittel 18:

Dette er en hendelse som ikke kan bevise om Gud's eksistens, så derfor kan vi kanskje aldri se enden. I Sixains, forfatter ikke kjent, fra nettsiden Nostradamus.Org, nr. 45: XLV.

Av jern skutt alle forbauset,

Pa Crocodil fremmedgjøring gitt

En veldig stor vn, foreldre av igle,

Og kort tid etter en annen vil bli skutt

Watch penner har begått mot ulven,

Og slike fakta ikke kan se resultatet.

Derfor kan ingen noensinne bevise 100% at Gud fins, da kan ingen vite når en ny himmel og en ny jord kommer. Gud lovte men kunne ikke bevise sin egen eksistens.

Kapittel 19:

Denne skjøgen vil jeg ikke uttale meg så mye om.

Kapittel 20:

1000 år er 1 dag, 1 dag er 1000 år. Så ingen vet hvor lenge egentlig 1000 år, så vi får se hva som skjer med mennesker til slutt...

Kapittel 21:

I følge forkynner 3, vers 14-15: Jeg skjønte at alt det Gud gjør, varer til evig tid. Ingen kan legge noe til og trekke noe fra. Gud har laget det så for at menneskene skal ha age for ham. Det som er, har en gang vært, og det som skal hende, har hendt før. Gud tar fram igjen det som svant. Den nye Jerusalem har vært her, de som ser hans ansikt, ser Gud.

Kapittel 22:

De ser Guds åsyn, og hans navn skal være på deres panner. Gud Herren lyser over menneskene sånn at de vet denne mannen er Han. Den bærer frukt 12 ganger og gir en frukt hver måned, dvs 12x per år og det er ingen ende. Der står vers 18-19. Jeg sier dette: "Ja, jeg kommer snart."

Nå har dere sett Meg, det merker dere når dere ser min ansikt.

Ferdig med det.

Anonym poster: dd7337604bbb34564e71606d8e87fa0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom for medisiner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...