Gå til innhold

Tale til brudgommen!

Skal du holde tale til din kjære?  

1. 1. Skal du holde tale til din kjære?

• Ja
      20
    • Nei
      6
    • Nei, skriver sang isteden
      5
    • Annet
      4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke begynt å skrive enda, men har tenkt litt. Problemet er bare at jeg gjerne vil takke hver og en rundt bordet for at de er der for oss både den dagen og ellers i livet...og med 100 stykker blir kanskje det en smule mye! :ler:

en smule mye, ja! Hihi!

En kjenning holdt sin tale i ca en halvtime (!). Hun spurte om det var greit at hun tok den før middagen, for hun var så nervøs... Joda, det var jo bare hyggelig, sa gjestene. Folk ble sultne og leie... Det går gjetord ennå!

Takke hver og enkelt har man vel takkekort til?

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en smule mye, ja! Hihi!

En kjenning holdt sin tale i ca en halvtime (!). Hun spurte om det var greit at hun tok den før middagen, for hun var så nervøs... Joda, det var jo bare hyggelig, sa gjestene. Folk ble sultne og leie... Det går gjetord ennå!

Takke hver og enkelt har man vel takkekort til?

M

Uff da! En halvtime!! Nei, det blir nok heller til at jeg kutter ut noen. Hvem skal man egentlig si noe til da? Jeg har så mange! Jeg har mamma og stepappa, pappa og hans kone, 5 søsken, forloveren min, forloveren hans (som jeg betrakter som litt min også), to andre gode venner, svigermor og svigerfar, tanten min som hadde skyld i at vi møttes og min kjære selvfølgelig! :o Er jo nødt til å kutte ut noen av disse, men....arrrgh så vanskelig!!! :frustrert:

Men takkekortene kan brukes til sånt det har du jo rett i! :)

Skrevet

Er livredd for å prate i forsamlinger, men tror nok til at jeg kommer til å prøve meg på noen ord.

Har så veldig lyst til å takke mine kjære + selvfølgelig mannen min. Er som så mange andre et følelsesmenneske uten like, så det kommer nok til å komme en del tårer, men det får ikke hjelpe.

Kommer nok ikke til å annonsere på forhånd at jeg skal holde tale, i tilfelle jeg får panikk i siste liten... det får heller bli en hyggelig overraskelse (håper jeg :wink: )

Skrevet

Jeg holdt tale til min kjære. "Stjal" ideen og måten til augustbrud02, å holde tale på, og det ble veldig vellykket. :-)

Skrevet

augustbrud02 - jeg lånte den også jeg! :ler: :oops:

Skrevet
augustbrud02 - jeg lånte den også jeg! :ler: :oops:

:hoho: Pose og sekk med andre ord. :ler:

Skrevet

JA, DENNE VAR JO RÅBRA!! STJELER DENNE JEG OGSÅ, DERSOM DET BLIR FÅ SANGER!!!!

Skrevet
JA' date=' DENNE VAR JO RÅBRA!! STJELER DENNE JEG OGSÅ, DERSOM DET BLIR FÅ SANGER!!!![/quote']

Ja, den er veldig morsom! Har selv stjelt den fra noen andre på KG, men gjorde den om litt så den passet litt bedre til oss.

Skrevet

Vi leker faktisk litt med å holde talen sammen! Altså, først sier han noe om et valgt tema (f.eks da vi flyttet sammen) - så sier jeg noe om det samme temaet. Begge to står mot hverandre i enden av bordet, for eks. Vi må selvfølgelig bli enige om temaene på forhånd, men jeg tror det kan bli morsomt og annerledes.

Det er mulig jeg lager sang også, er litt av en ordsmed på det området.

Skrevet

ikke sang i allefall.. Er ELENDIG til å rime, og ender bare opp med parodier, tøys, tull og fleip.

Skrevet

Jeg skal holde tale, men det er hemmelig :wink:

Har skrevet ned masse stikkord og så snart jeg er alene hjemme begynner jeg på den.

Skrevet
Jeg skal holde tale' date=' men det er hemmelig :wink: [/quote']

Det er det her også... Bare en eneste en (+ dere da!) som vet om det og det er min forlover... Blir spennende!

Skrevet

Krysset av for annet jeg, men jeg skal holde tale også (hemmelig da) Har skrevet en Sånn liste som skal henges opp på festen (søtnosen fra A-Å)

Skal også skrive en sang.. Vet ikke om jeg skal synge den selv, men skal jeg synge i kirka så synes jeg det er nok..... :ler:

Skrevet

Jeg skal lage en sang istedenfor og holde tale. Jeg er ganske følsom person, og er helt sikkert enda mer følsom den dagen, så hvis jeg skal holde tale, kommer jeg til og virkelig tute, og det vil ikke jeg.Må jo passe på sminken! :ler:

Skrevet

Ja, tale skal holdes! Det hadde nesten blitt rart om jeg ikke gjorde det. Alle som kjenner meg vet at jeg skravler hele tiden så jeg klarer ikke å holde munn denne dagen heller. Dessuten var det jeg som fridde, og da syns jeg ihvertfall at jeg bør si noe. Vil også gjerne takke familie og venner....Men, gruer meg litt da.. Hans tale kommer sikkert til å bli knallbra, han har en veldig utpreget sans for humor og er flink med ord. Jeg må liksom slite litt mer før det sitter :tunge1:

Skrevet

Vi skal ikke holde tale til hverandre, men min kjære har fått det med å ta meg fullstendig på sengen ( :sjarmor: ) og overraske meg, så jeg burde vel egentlig være forberedt på det aller meste.

Men jeg skal uansett ikke holde tale til han så alle hører på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...