Gå til innhold

Tale til brudgommen!

Skal du holde tale til din kjære?  

1. 1. Skal du holde tale til din kjære?

• Ja
      20
    • Nei
      6
    • Nei, skriver sang isteden
      5
    • Annet
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal holde tale til min kjære! Mange som skal det? Mange som blir overrasket når jeg sier det nemlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarte nei, tenkte på å skrive sang! Men jeg vet ikke..Skulle gjerne holdt tale, men jeg er så utrolig lett-rørt at jeg hadde ikke fått sagt noe! Regner med at jeg får sang av min kjære..

Skrevet

Jeg har vurdert det, men endt opp med at nei, det skal jeg ikke. Er desverre altfor lettrørt. Skal gjøre noe annet i steden - vet ikke helt hva end men har en liten plan.

Skrevet

nei.. vi skal ikke holde tale noen av oss.. tale fritt bryllup :danse:

men dersom vi skulle hatt taler og han ville holde tale for meg, så skulle jeg selvfølgelig holdt en for han også...

heldigvis er vi begge "mediesky" og er enige om hvordan vi skal ha vår dag.. :bryllup:

Skrevet

Jeg regner med å si noen ord, men det blir dessverre ingen overraskelse for han. Han har klart sagt i fra at hvis han skal holde tale, synes han at jeg kan gjøre det også.

Mulig jeg lager en sang som tar med takk til foreldre, svigers og venner og alt det der, også reiser jeg meg bare og sier noen ord til han om hvor glad jeg er i han. Har ikke bestemt meg enda.

Skrevet

Jeg har skrevet dikt til min kjære jeg... :-) Så svarte annet.

Skrevet

Ja, jeg skal holde tale. Er fryktelig lett-rørt jeg også, men om jeg ikke holder så vet jeg med meg selv at jeg kommer til å angre. Har allerede nå begynt å skrive på den, slik at jeg kan pugge og pugge og pugge. Håper at dette gjør det lettere.

Dette er jo en ypperlig annledning til å virkelig sette ord på følelsene mine for han og hans familie. Skal samtidig også takke de som har hjulpet meg under forbredelsene.

Jeg respekterer selvsagt de som velger å ikke holde tale. En sang er like flott det, men bare ikke helt meg :wink:

Skrevet
En sang er like flott det' date=' men bare ikke helt meg :wink:[/quote']

Der har du problemet mitt også. Jeg skal ikke holde tale (sambo har faktisk sagt veldig pent at det sansynligvis ikke er noen vits) men liker ikke disse sangene heller. lir til at jeg gjør noe personlig (som bare han ser) men aner ikke hva enda.

Skrevet

Du kan jo allikevel sette ord på følelsene dine, ramme arket inn i pen ramme, og gi til han i morgengave?

Skrevet

Så definitivt ikke :-)

Her skal det ikke være en eneste tale, vil nyte maten uforstyrret og komme oss fra bordet før den berømte tresmaken i baken kommer!

:wink:

Skrevet

Ja, det skal jeg. Synes han også fortjener å høre hvor høyt han er elsket en slik dag. Jeg er også veldig lettrørt og det kommer sikkert til å komme mange tårer underveis, men det er vel nesten forventet på en slik dag.

Skrevet

Selv om det ikke varnoe alternativ for meg svarte jeg ja. Jeg skal holde tale og synge en egenkomponert sang for min kjære. :digge:

Skrevet

Arwen, jeg tenkte også på å gjøre noe for han som bare han ser..Tenkte kanskje jeg skulle skrive et brev som han får sammen med morgengaven!

Tror han ville satt pris på det!

Skrevet

Jeg hadde både tale og sang til min mann jeg. Er veldig glad for at jeg gjorde det. :-)

Skrevet

Jeg har tenkt å holde tale, selv om jeg kommer til å "grine meg bort". For det første mener jeg som enkelte andre her, at mine følelser for ham er ikke noe andre skal sitte og synge og gaule på, dessuten KAN jeg ikke synge! Jeg synger ikke i dusjen engang, for da stopper vannet! :tunge1:

Skrevet

Ja, jeg skal holde tale til kjæresten min. Alle som kjenner meg vet at det er fullstendig umulig å få meg til å holde kjeft - så at jeg skulle ti stille på bryllupsdagen er vel i grunnen temmelig utenkelig. :sjarmor:

Skrevet

Jeg skal holde tale.

Jeg vet at kjæresten min kommer til å holde en kjempefin tale til meg,

og jeg synes han fortjener en også!

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg enda. Jeg har ikke noe lyst, hater å snakke i forsamlinger, men jeg vet at han hadde satt veldig stor pris på det.

Men jeg har ikke lyst til å gå og grue meg til noe på bryllupsdagen. Så jeg får se. Jeg regner med at jeg kommer til å forberede noe, så kan jeg heller bare ta det som det kommer.

Det er ingen som forventer det, i alle fall. For jeg har sagt at jeg ikke skal.

Skrevet

Jepp. Tale skal holdes. Har holdt mange taler i min tid (og får øvd meg i mellomtiden med konfirmasjonstale til lillesøster) og tror det skal gå bra...selv om det nok kommer til å komme noen tårer og hikst fra meg under det hele. Om jeg skulle begynne å hikste og grine så tror jeg ikke det gjør noe. Folk vil bare synes det er romantisk og søtt og rørende (Kanskje 100 stykker blir sittende å stortute til slutt! Hehe) og ta tårene som det det er, nemlig lykketårer.

Har ikke begynt å skrive enda, men har tenkt litt. Problemet er bare at jeg gjerne vil takke hver og en rundt bordet for at de er der for oss både den dagen og ellers i livet...og med 100 stykker blir kanskje det en smule mye! :ler:

Skrevet

Jeg skrev en sang. Rett og slett fordi det var lat for mange følelser som romsterte likevel, så jeg trengte jo ikke å gjøre det værre for meg selv heller :ler:

Skulle ønske jeg hadde klart å holde en tale, men...han fikk et dikt sammen med morgengaven da, for da var det likevel bare han som så at jeg hylgrinte :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...