Mrs. B Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Vi har kabel-TV fra Telenor Avidi. Hos oss har visningskanalen (den det hver måned er en ny prøvekanal på) blitt erstattet av den nye sportskanalen til TV2. Er dét riktig da?? Vil jo heller ha noe som vi kanskje ser på en gang i blant enn denne... Kan vi få tilbake den gamle typen visningskanal igjen eller er denne erstattet permanent med sportskanalen?? :-?
Arwen Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Visningskaal er vel for å vise oss ulike kanaler innimellom. Tror ikke tv2 sin sportskanal blir der evig,(håper hvertfall ikke det) tror ikke vi kan endre heller. Men send telenor en mail da vel, og hør hva planene er fremover *savner bbc food*
natasha Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 Jeg trodde det fortsatt var visningskanal, og at de nå viste TV2 Extra i en måned. Vil ikke ha sportskanal der permanent!!!
Arwen Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 Fortsatt visningskanal ser det ut som. Kommer nok noe nytt i mars.
Arkana Skrevet 19. februar 2004 #5 Skrevet 19. februar 2004 Som Arwen sier er det fortsatt visningskanal, de bytter kanal hver andre måned. Først hadde vi Cartoon Network, så var det BBC Food (som jeg savner veldig! ) og nå er det altså TV2 Extra. Håper det kommer noe bedre neste gang, som om vi ikke har nok sportskanaler og sport på de andre kanalene fra før. :evil:
Arwen Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Sendte mail til Telenor og spurte jeg. Her er svaret jeg fikk :-? Vi har dessverre ikke fått noen informasjon om hva som vil komme inn etter TV2 Xtra. TV2 Xtra vil forleløpig bli sendt på ubestemt tid.
Mrs. B Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2004 Sendte mail til Telenor og spurte jeg. Her er svaret jeg fikk :-? Vi har dessverre ikke fått noen informasjon om hva som vil komme inn etter TV2 Xtra. TV2 Xtra vil forleløpig bli sendt på ubestemt tid. Takk Arwen. Usj. Føler meg snytt jeg. Er jo ikke dét en visningskanal er til.. da får de heller legge til TV2 Xtra som en egen kanal hvis den absolutt må være med. :-?
natasha Skrevet 20. februar 2004 #8 Skrevet 20. februar 2004 Vi har dessverre ikke fått noen informasjon om hva som vil komme inn etter TV2 Xtra. TV2 Xtra vil forleløpig bli sendt på ubestemt tid. Er det ikke Telenor som bestemmer hvilke kanaler de skal sende der da? Hvis ikke, hvem gjør det isåfall?
CecilieB Skrevet 20. februar 2004 #9 Skrevet 20. februar 2004 Takk Arwen. Usj. Føler meg snytt jeg. Er jo ikke dét en visningskanal er til.. da får de heller legge til TV2 Xtra som en egen kanal hvis den absolutt må være med. :-? Om de viser BBC/TV2 Xtra eller noe annet spiller jo liten rolle. Det er en visningskanal, for å vise dere bredden i tilbudet dere kan ha. Denne gangen er det tilfeldigvis sport, skal vi andre klage når det er en måned med mat (som vi synes er helt bortkastet)?
Arwen Skrevet 20. februar 2004 #10 Skrevet 20. februar 2004 Poenget var vel at den ikks skulle erstattes på en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå