Gå til innhold

Har en 3åring med skikkelig tempramang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg eller vi brukte litt tid idag på å legge vår ellers så herlige 3åring, men når det var klart for sengen så ville hun ikke legge seg de lå å så ferdig en film, så hun brukte det at hun måtte på do, men når hun legges så får hun på en bleie, men siden vi driver å prøver å få henne til å slutte med bleie så prøvde vi å det ble vist tre- fire forsøk, men til slutt skjønte vi at dette var bare for å slippe å legge seg, vi har en på 6år også å de sover nå i samme rom mens vi gjør ferdig tre åringens sitt dem ville at jeg skulle ligge litt inne hos dem å det var jo greit det, men når bella skulle på do så fikk jeg absolutt ikke være med jeg fikk ikke lov til å sitte på sengen å vente jeg måtte legge meg....

jeg er fortsatt litt satt ut av hvor frustrert og sinna hun ble for når vi merket at do var bare noe hun brukte for å slippe å sove så bærte vi henne inn på romme igjen men der skrekk hun av full hals å det virket som at hun bare tettet ørene sine for hun "gadd" ikke å høre på oss så det vi da prøvde på var at Lars tokk med seg bella på vårt rom og michelle ble igjen på sitt rom med meg, men etter hvert byttet Lars og jeg plass på ungene så etter mye om og men så sovnet bella, men det var etter en ny runde på do og div, jeg sa til henne at nå er det siste gangen å da roet hun seg litt å det var så lite at når hun skulle på do igjen så ble hun hel fra seg igjen for mamma fikk ikke lov å vente på henne jeg måtte legge meg på romme, men jeg kunne ikke la henne være for hun var så hissig at hun trodde selv hun skulle spy, Lars tokk henne å etter hvert sovnet hun,

men nå sitter jeg igjen med en.... er litt vanskelig å fortelle om denne følelsen for jeg har ALDRI sett bella sånn, jeg er vel ganske satt ut..... jeg snakket rolig til henne og jeg holdt henne tett inntil meg når hun drev å kastet og slo armene rundt seg hun bet meg, men jeg sa ikke no til henne..... jeg sa at nå må du roe deg ned, husk å pust osv....

men det jeg egentlig lurte på er det noen som har vært borti s

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Om dette er et engangstilfelle (klarer ikke helt å få så mye ut av innlegget ditt), så ville jeg ikke gjort noe annerledes.

Det vi passer på med vår jente på 3,5år, er at alle slike behov skal være dekket før hun går og legger seg, og vi har en avtale om at ET dobesøk etter leggetid er greit (må hun på natten er det selvsagt noe annet... Snakker nå om tiden rett etter legging).

Slik du beskriver jenta deres (fikk ikke helt tak i om det var bare den ene jenta deres du skrev om), er jente vår om hun er overtrett når hun legges.

Kan være en ide å ikke la henne se på tv helt frem til leggetid, men heller gjøre noe rolig sammen, som f.eks lese en bok e.l.

Skrevet

Om dette er et engangstilfelle (klarer ikke helt å få så mye ut av innlegget ditt), så ville jeg ikke gjort noe annerledes.

Det vi passer på med vår jente på 3,5år, er at alle slike behov skal være dekket før hun går og legger seg, og vi har en avtale om at ET dobesøk etter leggetid er greit (må hun på natten er det selvsagt noe annet... Snakker nå om tiden rett etter legging).

Slik du beskriver jenta deres (fikk ikke helt tak i om det var bare den ene jenta deres du skrev om), er jente vår om hun er overtrett når hun legges.

Kan være en ide å ikke la henne se på tv helt frem til leggetid, men heller gjøre noe rolig sammen, som f.eks lese en bok e.l.

hehehehehe.... ble bare helt satt ut av henne for har aldri sett henne så sinna, men tenkte på det at idag så er det ikke no film før legge tid, men vi får heller finne en bok eller no, men blir ikke no film idag..

har liksom sett bella bli sint, men så sint har jeg aldri sett henne....

men må nok bli litt strengere jha :P

det jeg skrev om handlet egentlig bare om bella,

Skrevet

Det er litt spesielt å omtale barna sine med navn her inne...

Anonym poster: 8d816d3578f51805d0fe2761df4df21e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...