Gå til innhold

Tør ikke ta kontakt med jenter på byn, i frykt for at de har kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på byn igjen i går, og det slo meg at hovedgrunnen til at jeg ikke går bort og prater med jenter er rett og slett at jeg er redd for at de har kjæreste. Hadde jeg visst at de var singel hadde det vært MYE lettere.

Har forferdlig dårlig erfaringer når jeg er ute på sjekkern. Alle jenter som er lette å snakke med og faktisk viser interesse, til og med gjerne med berøring, ja de har alltid kjæreste. Noe de selvsagt overhode ikke finner det naturlig å hinte til, i løpet av gjerne en time lang samtale... :(

Så jeg orker rett og slett ikke gå bort å snakke med jenter fordi jeg er redd for å kaste bort hele kvelden på å underholde damer som har kjæreste, for så å bli kjempelei meg når jeg finner ut av at jeg var gått i en felle. Noe annet jeg frykter er at typen plutselig skal komme når jeg åpenbart prøver meg. :forvirret:

- Hva kan jeg gjøre med dette?

- Er det lurere å gå ut i ukedager i stedet for helg? Kan det stemme at det er i hovedsak helgene folk med kjæreste går ut?

- Og jenter, kan dere slutte å virke så voldsomt interessert, hvis dere har kjæreste? Dere skjønner vel hva en fyr som kommer bort helt alene er ute etter?

Anonym poster: c8a992427e57e45d76b8b31ad6fd27c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ute på byn igjen i går, og det slo meg at hovedgrunnen til at jeg ikke går bort og prater med jenter er rett og slett at jeg er redd for at de har kjæreste. Hadde jeg visst at de var singel hadde det vært MYE lettere.

Har forferdlig dårlig erfaringer når jeg er ute på sjekkern. Alle jenter som er lette å snakke med og faktisk viser interesse, til og med gjerne med berøring, ja de har alltid kjæreste. Noe de selvsagt overhode ikke finner det naturlig å hinte til, i løpet av gjerne en time lang samtale... :(

Så jeg orker rett og slett ikke gå bort å snakke med jenter fordi jeg er redd for å kaste bort hele kvelden på å underholde damer som har kjæreste, for så å bli kjempelei meg når jeg finner ut av at jeg var gått i en felle. Noe annet jeg frykter er at typen plutselig skal komme når jeg åpenbart prøver meg. :forvirret:

- Er det lurere å gå ut i ukedager i stedet for helg? Kan det stemme at det er i hovedsak helgene folk med kjæreste går ut?

- Og jenter, kan dere slutte å virke så voldsomt interessert, hvis dere har kjæreste? Dere skjønner vel hva en fyr som kommer bort helt alene er ute etter?

Jeg ville bare ha spurt rett ut om de har kjæreste, istedet for å vente på hint. Jeg har en kjæreste og jeg nesten hater å gå på byn fordi alle venninnene mine er single og bare snakker med gutter, mens hvis jeg sier til en gutt at jeg har kjæreste og bare er interessert i å snakke og intet mer, går jo de videre. Jeg tror kanskje mange jenter med kjærester derfor unnlater å si det så tidlig og for høyt. Og så er det selvfølgelig faren for å virke innbilsk - for det er faktisk ikke Alle gutter som bare er ute etter en ting på byn heller. Så det ikke alle jenter som skjønner hva en fyr som kommer bort alene er ute etter, nei.

Jeg skjønner at dette er kjedelig - det vet at jeg mange flere gutter synes også! Noen gode råd har jeg dessverre ikke.. Lykke til!

Anonym poster: ec809450780f4f81998d61d9d2688e8e

• Liker 1
Skrevet

Jepp, sånn er det når kvinnfolk er desperate etter oppmerksomhet.

Skrevet

Hadde bare sagt noe sånn som:

Du: Hei, hva heter du? :) Jeg heter ******

Hun: Heisann! Heter ******

Du: Fint navn! Hva styrer du med da?

Hun: Blablablaba

Du: Åja, bor du med alene eller med noen?

Hun: Blalblaaaaaaaa

Du: Åja, har du kjæreste eller er du singel? :)

Hun: Jeg er singel!

Du: Fett!

- Jente 20

Anonym poster: 5006c29e27454e21c54e8285663b26b1

• Liker 2
Skrevet

Jo, jeg skjønner det - men samtidig ønsker jeg ikke virke selvopptatt og innbilsk - nettopp fordi de faktisk ikke alltid er interessert i noe annet enn å prate litt.

Like mange ganger har de kjæreste selv, og prater med mange ulike folk.

I tillegg er det vanskelig å få det naturlig inn i samtalen - jeg ønsker å si det(fordi jeg merker interesse og vil ikke at han skal bruke kvelden på noen som er opptatt - han får jo mer ut av å snakke med noen andre), men, de spør ALDRI spørsmål hvor jeg kan nevne det på naturlig vis.

Så: finn måter hvor du kan sjekke om de er single eller ikke - og - ikke anta at de er interessert fordi de er single.

Anonym poster: 251d7653b7f6f7bda21d9c96642e84e8

• Liker 1
Skrevet

Mitt råd er å snakke med jenter som kler seg litt utfordrende og har en flørtete oppførsel. Opptatte jenter kler seg gjerne litt mer konservativt og flørter ikke så mye.<br /><br /> Anonym poster: 3ec729e089e9ce1c38e33d127790c5aa

Skrevet

Hva med å spørre sånn at du slipper å bruke en time på det?

Behøver ikke å være "rett ut" som feks:

- Hei, fint vær

- mm

- singel?

Kan gjøre det litt mer naturlig,men spør!

Skrevet

ikke anta at de er interessert fordi de er single.

Selvfølgelig er jenta interessert! Har man ikke den innstillingen så kommer man ingen vei.

Jeg sliter med litt av det samme som TS, forresten. Ikke bare på byen, men generelt. Hva med å kaste noen lange blikk og smile til hun du er interessert i og se hvordan hun responderer?

Skrevet (endret)

Så: finn måter hvor du kan sjekke om de er single eller ikke - og - ikke anta at de er interessert fordi de er single.

Anonym poster: 251d7653b7f6f7bda21d9c96642e84e8

Du: Åh ja, du bor i *bydel*?

Hun: Ja, bla bla

Du: Min onkel bor i *bydel*, pleier å dra å fiske med ham. Har du kjøpt eller leier du?

Hun: Leier

Du: Åh ja, sammen med *venninnen hun er ute med (f.eks)* da?

Hun: Ja -- Nei, alene -- Nei, med typen

Du: Kjekt å bo alene da?

Hun: Jada, men er jo mye hos typen da bla bla.

Svarer hun at hun har kjøpt, så anta at hun har type.

Hun: Kjøpt

Du: Åh ja, kjøpt sammen med typen eller?

Hun: Å nei, står på egne bein bla bla

98% bullet proof

Endret av pressplay
Skrevet

Husk også at en del jenter kan være åpne for ONS selv om de har kjæreste. <br /><br /> Anonym poster: 3ec729e089e9ce1c38e33d127790c5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...