Gå til innhold

Hybelboer med hjemmelengsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg flyttet hjemmefra for litt over en uke siden. Den første uka her på hybelen har gått veldig fint, og jeg tror det kommer til å fortsette sånn også egentlig. Men så har jeg vært hjemme i helgen og kom hit for litt over en time siden. Sitter nå med gråten i halsen og føler meg veldig alene. Og dette høres veldig dumt ut, men jeg har egentlig veldig lyst hjem til mamma. Har planer for helgene fremover, så jeg får ikke dratt hjem til mamma før om 3-4 uker, og det er vel det lengste jeg har vært hjemmefra. Har ikke så mange venner her enda heller, så det gjør vel den "alene-følelsen" enda verre.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Føler kanskje for å dele det med noen.

Anonym poster: 58f1ba09ef207e762c32b9f02a6d030b

Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet

Det har nettopp vært en lignende tråd her på forumet om akkurat det samme - student med hjemmelengsel. Så tro meg, du er ikke alene om dette. Og det er ikke teit. :) Det er nokså vanlig. Jeg skjønner deg godt. Merker litt til denne hjemmelengselen selv. Nå er det litt lettere for meg som har en del venner + kjæresten med meg, men likevel.. savner jo familien min og de vennene jeg har hjemme.

Sånn er det bare. Livet er sånn. Man flytter på seg, det er tungt i begynnelsen, men det er også en mulighet for å vokse og for å bli mer selvstendig. Det er når du bor for deg selv og skal ta vare på deg selv, at du virkelig lærer deg selv å kjenne :) Jeg syns du skal prøve å se positivt på denne endringen av livsstil. Når du får deg venner vil også ting bli mye lettere, for da har du noe å finne på, og du vil ikke være like mye alene og ensom.

• Liker 1
Skrevet
:klemmer: går nok så bra så, når du har kommt deg på skolen i morgen er alt glemt !
Skrevet

Tusen takk for gode ord dere :klemmer:

-TS

Anonym poster: 58f1ba09ef207e762c32b9f02a6d030b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...