Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Etter anbefalinger herfra har jeg bestilt hårprodukter et par ganger fra Lookfantastic. Første gangen bestilte jeg på fredag og hadde varene på pulten min på mandag. Denne gangen bestilte jeg tirsdag ettermiddag (denne uken), og i nå sitter jeg med varene på pulten min! Utrolig raskt levert! Veldig fornøyd! :D
Gjest care Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har så lyst til å bestille noe, men er usikker på betaling. betaler man over nett?
Cola Girl Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 Jeg bestilte TIGI Moisture & Shine Duo i dag tidlig. Håper jeg blir fornøyd og at det kommer kjapt, jeg eier jo ikke tålmodighet.
Gjest care Skrevet 19. februar 2004 #5 Skrevet 19. februar 2004 Ja, med Visa. Vedig greit! Jeg er kjempeskeptisk til å betale med kort over internett, er det noen muligheter med å betale ved henting?
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Da ville jeg fått meg et kort som BARE var til internett handel,eller det beste få mastercard. Da får du faktura å betale om ca 4-6 uker rentefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå