AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Dette er sikkert et dumt spørsmål men.. Jeg søkte først om kredittkort i dnb, men så hørte jeg aldri fra dem. I mellomtiden søkte jeg også i en annen bank, da jeg har det litt travelt med å få det pgav reise. Nå har jeg fått tilbakemelding fra begge bankene om at papirer er sendt, og så begynte jeg å lure på om jeg har gjort noe galt? :gjeiper: Anonym poster: e723041c8696fa26f915f15c40fae2e3
Gjest LadyAntebellum Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Nei, ved kredittkort kan man visst ha så mange man vil omtrent.. Det er slik mange går i fella.
Mmmmarielle Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Se luksusfellen du.. Enkelte har så mange at de kunne bygget et fullverdig korthus av de.
Anglofil Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 (endret) Man i grunn ha så mange du vil. Selv har jeg ganske mange. Hvert til sitt bruk. Og så lenge man ikke bruker penger man ikke har ser jeg ikke problemet med kredittkort. Jeg bruker nesten kun kredittkort, men så bruker jeg dem med omhu også. Mvh Yvonne Endret 26. august 2012 av Yvonne
-Jiinxs- Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Bare vær forsiktig og prøv å bruk de 30-40 dager rentefritt (eller hva de kaller det for) med å betale tilbake det du har tatt ut. Rentene er helt grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå