Gå til innhold

Under samme tak

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på denne serijen? Eller har sett på den?

Jeg ser på den på tv4 Guld, og mimrer :-) Den er så gooood fin;)

Anonym poster: 7c1391571ced7bb86fe3690326e69158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, mange minner knyttet til den ja. Etterhvert som jeg ble eldre synes jeg den moralprekenen som faren eller en av de andre "farsfigurene" kom med ble litt mye, men det er en herlig enkel serie! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mange minner knyttet til den ja. Etterhvert som jeg ble eldre synes jeg den moralprekenen som faren eller en av de andre "farsfigurene" kom med ble litt mye, men det er en herlig enkel serie! :)

Enig i det med moralpreknene ja! Samme med 7th heaven ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..liker faren best jeg, han er så kuuuul :) Og kjempemorsomt når han har så støv på hjernen, hehehe.... Men han Jesse er fortsatt kjekk, har alltid syntes det når jeg var ybgre og også nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker den serien. Skikkelig god gammel moralserie, kjempekoselig å titte på om jeg er sliten for eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker det var min favoritt serie:) pleier å sette meg ned å se på den fra tid til annen :) gode minner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik så dem ut den gang:

2n1yzbk.jpg

Sånn ser dem ut nå:

Ashley Olsen/Michelle

14ju7b5.jpg

Jodie Sweetin/Stephanie Jodie Tanner

6r23b9.png

Candace Cameron/ DJ Tanner

9hhms3.jpg

Bob Saget/Danny Tanner

mvgqo6.jpg

30jraio.jpg

John Stamos/Jesse Katsopolis

343kqb9.jpg

141jdh.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den serien! Men kjenner jeg får krekla av klemminga til Danny hele tiden, å "I love you" for minste ting. Heehee.. Men søt, god moralsk serie som bringer frem minner. :)

Btw; TV4 guld? Er det en normal kanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tv4 guld er en svensk kanal :)

Jesse var kjekk og enda kjekkere nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den godt ja ;)

Men etter å ha sett alle episodene 2 ganger fikk jeg nok av det sukkersøte opplegget.

Da så jeg på kun for John Stamos. Å fyyyy den mannen er lekker! :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Artig at det plutselig skulle komme en tråd om denne serien. Jada, jeg så på det. Det var jo så som så - det var ikke min favoritt sit-com. Men Under samme tak var morsomt det. Dog ble hele bildet mitt av Danny Tanner (Bob Saget) knust etter at jeg så ham i Entourage spille seg selv, som bad-ass naboen som sniffa kokain av rumpa til prostituerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Maria_Marihøne

Hehe. Artig at det plutselig skulle komme en tråd om denne serien. Jada, jeg så på det. Det var jo så som så - det var ikke min favoritt sit-com. Men Under samme tak var morsomt det. Dog ble hele bildet mitt av Danny Tanner (Bob Saget) knust etter at jeg så ham i Entourage spille seg selv, som bad-ass naboen som sniffa kokain av rumpa til prostituerte.

Haha,, ja snakk om helomvending da. Han trengte vel å få frem sin indre bad-ass etter å ha spilt så prektig så lenge ;)

John Stamos var jo også med i Entourage, var vel ikke bare snill han heller.

Og var ikke hun som spilte Stephanie avhengig av amfetamin eller noe sånt? Mener hun hadde et stoff-problem hvert fall.

Farlig å spille i en så snill tv-serie tydeligvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,, ja snakk om helomvending da. Han trengte vel å få frem sin indre bad-ass etter å ha spilt så prektig så lenge ;)

John Stamos var jo også med i Entourage, var vel ikke bare snill han heller.

Og var ikke hun som spilte Stephanie avhengig av amfetamin eller noe sånt? Mener hun hadde et stoff-problem hvert fall.

Farlig å spille i en så snill tv-serie tydeligvis ;)

Jodie Sweetin har slitt med narkoproblemer før, men det er lenge siden. Jeg husker at jeg fulgte med på serien første gang den ble vist på norsk fjernsyn, og likte veldig godt akkurat Jodie Sweetin. Hun blir bare bedre med årene, milf milf MILF :D (American Pie referanse)

Anonym poster: e135764d2e3403ce75e1b5b5b0d78e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

milf milf MILF :D (American Pie referanse)

Anonym poster: e135764d2e3403ce75e1b5b5b0d78e3c

Heihei, det begrepet kan du ikke bruke her på KG :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den serien er så koselig! Har sesong 1 på DVD. Full House er full av håpløs moral og sukkersøte konflikter, men awww likevel!

Også denne fine sangen! Jeg syns John Stamos er kjempekjekk, og syns det var så kult da han fikk en rolle i den siste (eller de siste?) sesongene av ER (Akutten). Kule mannen!

http://www.youtube.com/watch?v=d46sWCdmees

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...