Gå til innhold

Be ut på date, spesifisere at det er en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på mange møter som jeg ville klassifisere som en date, men som tydeligvis ikke har vært mer en et kafémøte uten noen andre intensjoner fra damen.

Er det nødt til å spesifisere at man mener date, når man spør noen ut? Selv om man har vært litt småflørtete i forkant?

Erfaring har vist at det bare er vennskapelig i mer enn halvparten av tilfellene. Kjedelige saker :-(

Anonym poster: 0ad56cf35daadd1668617c00f3d9d410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skader ikke å presisere. Lite er mer pinlig enn å tro at man er på en vennskapelig kaffe og så få servert de romantiske forventningene til det du trodde bare var en kompis.

Anonym poster: 18bc30c024e9e8ed6ebcbf55e861c3cc

Skrevet

Hva har vært av kontakt i forkant? Om vi snakker om "SnakkesammenPåSukkerStikkePåKafé" så har en lagt listen tullete høyt om en legger første møtet opp som en date.

Skrevet

Hva har vært av kontakt i forkant? Om vi snakker om "SnakkesammenPåSukkerStikkePåKafé" så har en lagt listen tullete høyt om en legger første møtet opp som en date.

Ikke sukker nei. Facebook, i virkeligheten og lignende. Har bare folk jeg har møtt på facebook forøvrig. Men det samme gjelder med de jeg har småflørtet med i virkeligheten også. Mulig jeg bare er elendig på å flørte da!

Jeg som virkelig ville tolket en kaffe med noen man har møtt på sukker som date, må være virkelig ute å kjøre. Sukker er vel en sjekke side?

Anonym poster: 0ad56cf35daadd1668617c00f3d9d410

Skrevet

Jeg tenker at du egentlig ikke bør trenge å spesifisere det. Hvis det er "noe" der så vil vel det utvikle seg naturlig uansett hva man kaller sammenkomsten man har.

Jeg personlig får iallefall litt noia og press på meg hvis det skulle vært spesfisert at det var en date. Liker at sånne ting får komme litt naturlig og heller ligge litt i bakgrunnen å "lure" :P

Anonym poster: 55ab896017204d6abe38128fb55ca9a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...