AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Hvor seksuelt leken er du? Greit spørsmål, men alternativene synes jeg er håpløse. 1 er definert som "En god, avslappet, aksepterende atmosfære er det viktigste for god sex", og 10 er definert som "både seksuell lek og en krangel skaper kontakt som tenner meg". Jeg ser på meg selv som seksuelt leken, men ser ingen motsetning mellom dette og å ville ha en god og aksepterende atmosfære!<br /><br /> Anonym poster: aeeb044e349a9e106779080ebfce5bdb 1
VanDeKamp Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Tenkte det samme at jeg skulle fylle ut den testen. Det er gå jo an å være leken i en avslappet atmosfære.
Steinar40 Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Høres ut som uklare og rimelig meningsløse alternativer, ja. Slik burde alternativene til "Hvor seksuelt leken er du?" være: 1. Jeg er avhengig av sex og du kommer aldri til å få være i fred. Utroskap må uansett påregnes. 2. Jeg skal prøve å ikke være utro. 3. Regn med mye mas! 4. Er en gang pr dag for mye? 5. Sex kan være greit nok når det passer seg sånn. 6. Sex er ikke alltid dumt 7. Sex kan være bra (for meg) så lenge du ikke er totalt ego. 8 Må jeg? 9. Nå igjen!!!? Helvete altså! 10. Jeg hater sex og nekter å ha det samme hvor mye du maser. Problemet med dette er bare at ingen hadde svart ærlig selvfølgelig hehe
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 "Har du vært utro?" kunne godt vært et spørsmål. Like barn leker best.<br /><br /> Anonym poster: aeeb044e349a9e106779080ebfce5bdb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå