Gå til innhold

BH stropp dilammaet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup , og har funnet en enkel, fotsid korall farget kjole.Smale stropper , litt som spagetti stropper. Problemet er om jeg evt tar av meg skjerfet som følger med litt utpå kvelden , da syntes jo bh stroppene. Liker ikke stroppeløs bh , føler uansett de siger. Og de blanke stroppene er bare fæle... kan jeg ha stropper i samme farge som kjolen , eller er det fy fy ? Trenger tips og bh regler fra motepolitiet :smilorange:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå uten BH om kjolen tillater det, eller bruk stroppeløs uansett om du føler de siger. Sitter den stroppeløse BH'en rett, skal den ikke sige.

• Liker 2
Skrevet

Utpå kvelden er det ingen som bryr seg. Jeg hadde tatt stropper i samme farge som kjolen eller hudfarget.

Skrevet

Oki , da blir det stroppeløs ! Kjolen tlilater nok å gå uten , men ikke puppene mine , de trenger litt hjelp for å strutte :transe:

Skrevet

Og kan jeg ha smykke i halsen når jeg har hengende ørepynt , eller er det for mye ?

Skrevet

Oki , da blir det stroppeløs ! Kjolen tlilater nok å gå uten , men ikke puppene mine , de trenger litt hjelp for å strutte :transe:

Hehe , trodde det var puppedame , så kom mannen poppende !!

Skrevet

Jeg syns det er veldig lite pent at bh-stroppene syns, og iallfall når man skal pynte seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var tidligere sjelden glad i stroppløse BHer, men jeg fant en på Lindex, Wonderbra Strapless, og den sitter helt fantastisk. Siger ikke, glir ikke - det er ingenting å måtte styre med. Anbefaler det! Gikk i bryllup en hel dag, og jeg glemte helt at jeg hadde BH på :)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjøpte også en veldig god på Lindex.

Om den siger, er den for vid. Jeg har trodd jeg brukte 80C, men var i undertøysbutikk og fikk der utdelt 75D i stedet. Kanskje du kan forsøke en annen størrelse du også?

• Liker 1
Gjest Cupcakes
Skrevet

Hvis ikke puppene dine tillater å gå uten BH ville jeg virkelig funnet en BH som er stroppløs, evt i samme farge som kjolen. Pupper som trenger å holdes på plass er ikke pent løst, enten kjolen tillater det eller ikke. Synes jeg hvertfall. Og jeg har selv pupper som krever en god BH og jeg har funnet stroppløse på Change, så ta deg en tur ditt og bli målt og få hjelp til riktig modell. Ta gjerne med kjolen også så du får en som sitter oent og passer under kjolen.

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips! Da blir det en runde å prøve div stroppeløse !

Skrevet

Uten bh om du har kjole som det funker med :)

Anonym poster: 60d7b375507a87c75f0ffdf8642745b3

Gjest Cupcakes
Skrevet

Uten bh om du har kjole som det funker med :)

Anonym poster: 60d7b375507a87c75f0ffdf8642745b3

Ikke om ikke puppene funke med det. Det er veldig lite flaterende med løse pupper som trenger litt hold ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...