pressplay Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Skulle ta en titt på profilen til noen kompiser av meg som er inne på Sukker men som jeg ikke kjente profilnavnet på. Tok derfor å registrerte en jenteprofil uten innhold og bilde og begynte letingen. Mens jeg leitet etter kompisene mine så jeg at det tikket inn notiser i popup-vinduet nede til høyre. Dette tallet steg ganske fort. Til slutt fant jeg kompisene mine og fikk døyvet nysgjerrigheten, men innen den tid hadde jeg fått så mange notiser som jeg aldri før har fått på min egen, mannlige profil. Det ble ganske klart for meg hvor forskjellig det er å være mann og kvinne på sukker. Her er det jeg fant ut/opplevde på 25 min som kvinne på Sukker: - 19 menn besøkte min bildeløse profil - 1 mann sendte melding (kort og hyggelig) - fant 5 bekjente av meg - Min egen, mannlige profil stod som online selv om det var gått nesten 1 time siden jeg hadde logget ut. Ikke overraskende var det mange nysgjerrige menn, men at så mange tok turen innom for å sjekke ut en bildeløs profil var overraskende. Nå skal jeg ikke være selvgod, men dere som har sett meg i bildetråden vil i hvertfall vite at jeg ikke skremmer fanden på flatt mark med utseendet i hvertfall. Likevel har jeg aldri vært i nærheten av slik "respons" med min egen profil med bilde. Noe annet som slo meg er at Sukker doper "Online nå" funksjonen med profiler som for lengst har logget seg av. Jeg fant min egen profil nesten 1 time etter at jeg var logget av. Dette er selvfølgelig for å gi et inntrykk av at flere er aktive enn det de er. Nå vet jeg i hvertfall hvorfor det er så lett å forsvinne i mengden som mann på sukker. (Denne posten blir kanskje oppdatert med mer statistikk etter hvert) 1
Mynona Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 (endret) . Endret 26. august 2012 av Mynona
Gjest Indra Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Heh, jeg elsker/hater sukker. Har hatt mange fine dater og faktisk et fantastisk forhold som følge av en date med en derfra, så jeg bruker stadig sukker. Men, for meg er det ikke noe poeng i å skrive masse mailer frem og tilbake før man møtes. Man bør i det minste skype temmelig kjapt før man gidder investere særlig energi. Trikset er å sjekke kjemien (går faktisk fint an online det) og deretter ta en kaffe eller en øl uten å tenke for mye over saken. Å bygge opp forventninger lønner seg ikke, ei heller å kategorisk avvise pga kriterier. Han jeg traff som jeg hadde et nydelig forhold med var en jeg egentlig hadde avvist, men han fortsatte å prøve seg til jeg sa ja til en øl. Det angrer jeg ikke på 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå