Gå til innhold

blir sakte, men sikkert avvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drevet på med en gutt jeg var sammen med når jeg var 20. Jeg er nå 25. Vi har drevet på i ca 3 mnd. I det siste har han begynt å avvise meg endel. Han inviterer meg bort en gang i blandt til seg og da duller han veldig med meg, men ellers har han sluttet å sende meg tekstmeldinger, han svarer kort på meldinger selv om jeg skriver koslige og lengre meldinger og han tar ikke kontakt selv om han er pålogget på facebook. Jeg skjønner selv at interessen hans har dabbet av, men jeg lurer på hvordan jeg skal forholde meg til det. Jeg føler at å konfrontere han blir for dramatisk, da han ikke har gjort noe galt. Å bare kutte han helt ut blir kanskje også for dumt. Skal jeg bare slå tilbake med samme mynt ?? Hvordan skal jeg forholde meg til dette her ? uff, jeg er så glad i han og før så viste han interesse hele tiden.

Anonym poster: d5cee9eddecf0dfcd1efae53f078e4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det beste du kan gjøre er nok å vise minimalt med interesse selv. d pleier å gjøre susen.

Anonym poster: 2e7b3fe527fd5623bea447714790725b

• Liker 2
Skrevet

Viser du ingen interesse før han gjør det, så vil ihvertfall det medføre at enten dør det helt ut, eller så begynner han å vise interesse igjen.

Skrevet

Viser du ingen interesse før han gjør det, så vil ihvertfall det medføre at enten dør det helt ut, eller så begynner han å vise interesse igjen.

Ja, syntes du at det er det jeg burde gjøre eller burde jeg ta det opp eller ? Hva syntes du er det beste ?

Skrevet

Ja, syntes du at det er det jeg burde gjøre eller burde jeg ta det opp eller ? Hva syntes du er det beste ?

Tja, ikke godt å si egentlig.

Men du kan jo sende en melding med teksten: "Har du mistet interessen?"

Det er et ærlig spørsmål.

Da får du vel et svar og da kan dere få til en dialog rundt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...