AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Ja. Det mener venninnen min at jeg har. Hun kalte meg også arrogant, og sa at hun ble kvalm av å høre på meg. Ikke så hyggelige ord fra en venn. Hva problemet mitt er? Dette: Gutter blir ofte interesserte i meg. Så langt er dere enige med venninnen min? Vel. For meg er det sårt. For meg er det ordentlig sårt! Jeg har mistet gode, nære venner (trodde jeg) fordi de har "snudd", og ønsker seg noe mer. Jeg får oppmerksomheter (drikke, blomster, sang, smykker, ting..) fra gutter, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal håndtere. Det er jo klart jeg er glad, smigret og sjarmert over det (de fleste liker å bli likt), men jeg misliker å avvise, og kanskje såre andre. Jeg er også blitt litt skeptisk til gutter, sånn generelt. Det tar meg litt tid å finne ut av hvem jeg liker og ikke. Jeg gir noen en sjanse, mens andre maser seg til en sjanse. Dette er jeg vant med. Det var det venninnen min synes var kvalmt. At jeg er vant med sånt, og ikke priser meg lykkelig - men "tar det for gitt". Jeg blir litt oppgitt over oppmerksomheten, jeg. Ikke overfor guttene - de er jeg høflig &snill med, men overfor venner trodde jeg at jeg kunne slappe av og fortelle hvor til bry dette kan være. For det kommer jo an på hvem oppmerksomheten kommer fra!! Jeg liker jo noen, jeg også. Men det er sjelden den samme som de som gir meg blomster. Det skal jo klaffe - blomster eller ikke! Og jeg blir like såret, jeg, når den jeg liker avviser meg. For meg er det ikke et luksusproblem. Det skaper avstand. Mellom meg og de jeg liker, og mellom meg og vennene mine... Jeg trenger ikke oppmerksomhet fra mange som er feil. Det holder at jeg får det fra en som er rett hjertesukk Anonym poster: f5e55ca8a3d9f4c0c2e5c75941091575
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Hei Forstår deg godt. Jeg har ikke fått blomster før, men har fått oppmerksomhet fra gutter jeg ikke er interessert i og det er ikke kjekt å avvise folk som er betatt eller forelsket i deg. Det er jo grit å få litt oppmerksomhet og komplementer, men ikke når det går for langt og det alltid ender med avvisning og brudd... Anonym poster: d6f9e8fface8771e6832eff53f1b8651
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Jeg vet hvordan du har det, og mine venninner er sjalu. Derfor prøver jeg å ikke nevne for mye som går ut på gutter som er interessert i meg, da jeg vet hvordan det blir. Det BØR ikke være sånn, men det er nå det.. Anonym poster: 0d18d7ff5ca2cdb88f15992c6d957f14
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Bilder? Anonym poster: 7d5acb622dee1855b62aa0888177ab1d
Steinar40 Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Det sier seg selv at de (venninnene) som ikke får mye oppmerksomhet føler det som at TS gnir salt i såret når hun forteller om all den oppmerksomheten som hun får og avviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå