Gå til innhold

Hvilke tegn skal man se etter for å vite at han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble med en venn hjem som jeg har blitt kjent med gjennom studiene nå igår kveld. Jeg skulle få låne senga hans og han ligge på soffan(fordi jeg bor et stykke unna der hvor vi var på fest).. Dette tilbød han før vi hadde begynt å drikke. Da vi kom hjem til han så satte vi oppe litt og hørte på musikk, og spilte litt gitar og hadde det koselig. Det endte med at vi begge lå i senga hans og koste litt. Vi begge sov med klærne på, så noe sex var ikke i tankene. Vi lå i senga og kjælte med hverandre til langt på dag. Han hadde også egentlig planlagt å møte kompiser ute, men droppa det for å dra på fest med meg. Han sa det var såppass morro å være med meg så han kunne møte kompisene sine senere en gang..

Jeg tenker at han kanskje er litt interessert når han lar meg få sove i sin seng og attpåtil vil sove ved siden av meg uten å prøve seg på å ha sex? Men attpåtil så var det litt rart at han ikke prøvde å kysse meg. Jeg lurte til meg et kyss og han kyssa tilbake, men det var jeg som tok iniativet. Han sa også noe som at han aldri prøvde seg på noen og at han hadde lav selvtillit.. Hva tror dere?..

Anonym poster: e16f7e7465b822bb477efdbdfd3fe7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han er intressert! Og det at han ikke prøvde på noe mer, høres for meg positivt ut. Er jo bare en fordel at han velger å ta ting rolig med deg, for da betyr det at han er seriøs med deg :)

Skrevet

Tja, velkommen til menns verden... Hvordan man skal vite hvor man har den andre når h*n aldri tar initiativet selv eller sier hva h*n tenker er jo egentlig ganske håpløst, og er dømt til å føre til alskens misforståelser....

Anonym poster: dd41a5aeb93323256b25e30fad4160b9

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Ok, takk for svar.

Men er det mulig at det bare er vennskapelig fra hans side?

Altså jeg mener jo at kosing ikke skjer mellom venner jeg da.. men vet han er en veldig snill mot alle.. Vi har heller ikke kjent hverandre så lenge, så å spørre ut blir bare å dra den for langt.:P

Skrevet

Menn er stort sett alltid interessert, anta det til det motsatte er bevist ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Ble med en venn hjem som jeg har blitt kjent med gjennom studiene nå igår kveld. Jeg skulle få låne senga hans og han ligge på soffan(fordi jeg bor et stykke unna der hvor vi var på fest).. Dette tilbød han før vi hadde begynt å drikke. Da vi kom hjem til han så satte vi oppe litt og hørte på musikk, og spilte litt gitar og hadde det koselig. Det endte med at vi begge lå i senga hans og koste litt. Vi begge sov med klærne på, så noe sex var ikke i tankene. Vi lå i senga og kjælte med hverandre til langt på dag. Han hadde også egentlig planlagt å møte kompiser ute, men droppa det for å dra på fest med meg. Han sa det var såppass morro å være med meg så han kunne møte kompisene sine senere en gang..

Jeg tenker at han kanskje er litt interessert når han lar meg få sove i sin seng og attpåtil vil sove ved siden av meg uten å prøve seg på å ha sex? Men attpåtil så var det litt rart at han ikke prøvde å kysse meg. Jeg lurte til meg et kyss og han kyssa tilbake, men det var jeg som tok iniativet. Han sa også noe som at han aldri prøvde seg på noen og at han hadde lav selvtillit.. Hva tror dere?..

...

Skrevet

Han hørtes ut som meg.

Hvis det stemmer trenger han bekreftelse for å tørre å gjøre noe. For min del pleier jeg også å si jeg er sjenert i håp om at dama skal ta initiativ så jeg tør å gjøre noe.

Da dama har vist at hun er keen pleier jeg å slippe opp ganske mye. Redd for å drite meg ut!

Anonym poster: 2464cda2aa25b5f77c0635513e17fb22

Skrevet

Jeg prøver meg heller aldri på noen (lenger). Er for vandt med å få smell etter smell etter smell i trynet. Han har det nok på samme vis. Du an nok legge opp til å knulle vettet av fyren uten noen nevne verdige bekymringer for å bli avvist.

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg tror at han helt klart er interessert i deg, men at du bør ta det første steget til kyssing og sånt ;)

Skrevet

TS her. Takk for deres synspunkter. Ble mye mer avslappet nå, selv om det var litt kleint å møte på han igjen på skolen. Får vel bare ta det som det kommer:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...