AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Jeg åpnet et dokument fra en minnepenn. Jeg skrev mye på det og trakk lagre. Men nå finner jeg det ikke igjen! Vet noen hvordan jeg kan finne det? Og hvis jeg sletter noe som er på minnepennen, kommer det ikke opp i papirkurven? Anonym poster: 75289ebdefee93ecc7debf9eb8361892
-Jiinxs- Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Valgte du selv hvor du skulle lagre det du hadde skrevet? Om du gjorde det så skal du kunne bare åpne et nytt dokument og trykke på lagre, så skal du komme til mappen hvor du sist lagret en fil. Om du vet hva type fil det er (*.doc/*.txt/*.odt (openoffice fil)), så kan du søke og sortere etter dato filen ble laget... Om det ikke ble altfor tekninsk.
Gjest RamaLama Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Søk på filen, skriv det samme som du kalte den. I tillegg har man en funksjon i de fleste skriveprogram der man kan åpne "nylige dokumenter" eller "recent documents", prøv det.
Gjest Mog Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Du kan også starte skriveprogrammet, og der se en liste over de siste åpnede dokumenter. Hva heter programmet du bruker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå