Gjest 2013 bryllup Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Leste nettopp gjennom tråden om hva andre bruder har glemt på sin store dag og har nå en lang sjekkliste skrevet opp. Men av tråden fikk jeg også mange kreative ideer, som å lage noe litt gøy til de små barna. Tenkte jeg skulle gi de hver sin godtepose og tegnesaker, så blir ikke voksenmiddagen så kjedelig for dem. Nå vil jeg gjerne høre på alle andre sine kreative ideer og løsninger! Kan jo nevne en annen ting jeg tenkte å ha: I stedet for gjestebok vil jeg gjerne male et tre hvor alle gjestene kan sette fingeravtrykket sitt og skrive navnet sitt. Tror det kan bli et veldig fint og koselig bilde til å henge på veggen i et fremtidig hjem! Ellers leste jeg om noen som hadde bedt gjestene skrive hilsener og tips på bordkortene og legge dem igjen til brudeparet. Dette er også noe jeg vurderer sterkt å gjøre, koselig minne og en fin icebreaker rundt bordet om noen ikke kjenner så mange kan man jo bare diskutere hva man skal skrive? Men nå vil jeg høre alle andre sine tips og ideer. Som dere ser er ikke mine forslag særlig unike, men det er ting som ikke er tilstede i alle bryllup og som setter er personlig preg på dagen!
Smarties Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Vi hadde en bunke m lapper på gavebordet, hvor gjestene kunne skrive hyggelige hilsener til oss. Av 50 til middag, fikk vi 4 lapper, så dét var ingen stor suksess.. Hvis dere skal ha "hilsen på bordkort" opplegg, bør dere i så fall sørge for utdeling av penner.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Vi hadde en bunke m lapper på gavebordet, hvor gjestene kunne skrive hyggelige hilsener til oss. Av 50 til middag, fikk vi 4 lapper, så dét var ingen stor suksess.. Hvis dere skal ha "hilsen på bordkort" opplegg, bør dere i så fall sørge for utdeling av penner. Jeg har vært i et bryllup hvor det ble gjort noe lignende og som virkelig fungerte - men da ble det ikke arrangert av selve brudeparet. Jeg tror det var brudens bror + svigerinne som hadde kjøpt en flaske vin som ble bedre etter noen års lagring. Den stod på gavebordet først, med påskriften "skal nytes på deres 5års bryllupsdag" e.l. Etter middagen annonserte de at vinen skulle legges i en treeske, og de ba alle som ville om å skrive en liten hilsen til brudeparet. Alle lappene ble puttet i esken, også ble den forseglet. Kjempefin gest, men jeg ser jo kanskje at det blir litt snål om brudeparet skulle arangere noe slikt selv... Anonym poster: ea2f340fe2a48ac040fa6e685f5a4e87 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå