AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Hei hå, driver å ser meg etter joggesko med god demping da jeg har litt dårlige knær og løper mye på asfalt. Men jeg skulle gjerne hatt sko kunne fungert på jobb også, der jeg står og går jeg mye og får så vondt i føttene:\ Noen å anbefale? Anonym poster: f865106ef8956ec6c890fbadb9fdd3db
snilla Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Gå på en sportsbutikk der de utfører løpetest, de finner sko til deg som passer dine føtter, ditt bruk og din lommebok.
kills Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Ta deg en tur på Löplabbet om mulig! Selv har jeg et par fra Asics og er storfornøyd.
Supraspinatus Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 (endret) Sko gjør det ikke bedre. Dårlige knær og løping på asfalt blir ikke bra ved å bytte sko. Du må enten gjøre noe med løpeteknikk, bytte løype eller aktivitet hvis du skal få bukt med problemene. Endret 27. august 2012 av Supraspinatus
Gjest Tigress Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Du bør vel i alle fall ha fleire par å bytte på, er visst ikkje heilt bra å bruke dei same skoa til alt. Dessutan blir jo gjerne joggeskoa litt sveittare enn dei ein berre går i. Kva med eit par luftige, lette sko til jobb og Asics Nimbus eller noko liknande til å springe i. Og spring meir i ulendt terreng enn på asfalt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Sko gjør det ikke bedre. Dårlige knær og løping på asfalt blir ikke bra ved å bytte sko. Du må enten gjøre noe med løpeteknikk, bytte løype eller aktivitet hvis du skal få bukt med problemene. Jeg har revmatisme og en kort og en lang fot, så har vel noe med det å gjøre:P Har drevet med løping før med gode sko og da forsvant problemene:) Så tenkte å gjøre det samme nå. Ta deg en tur på Löplabbet om mulig! Selv har jeg et par fra Asics og er storfornøyd. Hva i all verden er Löplabbet? Anonym poster: f865106ef8956ec6c890fbadb9fdd3db
Supraspinatus Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Jeg har revmatisme og en kort og en lang fot, så har vel noe med det å gjøre:P Har drevet med løping før med gode sko og da forsvant problemene:) Så tenkte å gjøre det samme nå. Hva i all verden er Löplabbet? Anonym poster: f865106ef8956ec6c890fbadb9fdd3db Hvis problemene skyldes at den ene foten din er kort så er jo det klart at det å bygge opp skoen gjør det bedre, men det finnes ikke noe (troverdige) bevis for at "normale" mennesker blir mindre skadet i en "god" sko.
Gjest Tigress Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Hva i all verden er Löplabbet? Löplabbet er ein sportsbutikk i Oslo sentrum (ligg i Grensen, blir det vel?) som spesialiserer seg på løpesko og anna utstyr knytt til løping. Dei er kjende for at dei let alle kundane sine springe på mølle medan dei filmar korleis dei spring, og på den måten kan dei analysere kva type tråkk du har, korleis du pronerer, osb. Dei er veldig flinke!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Hvis problemene skyldes at den ene foten din er kort så er jo det klart at det å bygge opp skoen gjør det bedre, men det finnes ikke noe (troverdige) bevis for at "normale" mennesker blir mindre skadet i en "god" sko. Så rart, har alltid funket for megO_o Men kan kanskje ha noe med vekten på skoen å gjøre at jeg løper dårligere(dem jeg har nå er veldig tunge)? Skulle nok bygget opp, men forskjellen på beina mine er AKKURAT litt for liten til at jeg får dekket oppbygging av sko, og samtidig er det for mye til å bare legge såle i eller noe slik. Löplabbet er ein sportsbutikk i Oslo sentrum (ligg i Grensen, blir det vel?) som spesialiserer seg på løpesko og anna utstyr knytt til løping. Dei er kjende for at dei let alle kundane sine springe på mølle medan dei filmar korleis dei spring, og på den måten kan dei analysere kva type tråkk du har, korleis du pronerer, osb. Dei er veldig flinke! Kult! Synd jeg ikke bor i Oslo, men er jo nesten verdt å ta en tur dit bare for dette!:D Anonym poster: f865106ef8956ec6c890fbadb9fdd3db
kills Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Kult! Synd jeg ikke bor i Oslo, men er jo nesten verdt å ta en tur dit bare for dette!:D Anonym poster: f865106ef8956ec6c890fbadb9fdd3db Löplabbet har flere butikker i Norge: http://www.loplabbet.no/butikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå