Gå til innhold

God eyeliner - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en ny eyeliner i blyantform. En som er lett å påføre (myk), men som ikke gnir seg utover etter man har lagt den på. Den må også være egnet for kontaktlinsebrukere. Er det noen som har noen anbefalinger?

Om det er et merke man kan få kjøpe i butikker i London (altså ikke på nett) så er det best :)

Anonym poster: 4ae485cb3392d0bfb215b50750b62e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker denne fra Christian Dior, og er svært fornøyd. Har den i ulike farger for variasjonens skyld. Tidligere brukte jeg "vanlig" blyantform fra Dior, og de er gode de også, men ikke like lette/myke å påføre som den jeg har lenket til.

edit: Jeg bruker også kontaktlinser hver dag og er i tillegg plaget med øyeallergi, men har aldri hatt noen problemer med Dior sine produkter.

Endret av Grylet
Skrevet

Har brukt Loreal sin i mange år. Den sorte vanlige...

Skrevet

http://mona.cosmopha...encil-500-Black

Anbefales for

Anbefales til deg som vil ha en eyeliner uten parfyme og parabener som er tilpasset sensitive øyne og linsebrukere.

Den er helt fantastisk. Bruker den selv, og har gjort det i mange år. :)

Anonym poster: 8c361029ebb69130510cf9d2adbad729

• Liker 1
Skrevet

Glo minerals sin er bra :)

Skrevet

Takk for alle svar :)

Jeg lurer på en ting til. Dere som bruker de man vrir opp (ikke spisser), holder de seg spisse? Vil man klare å lage en tynn linje med de?

TS

Skrevet

Takk for alle svar :)

Jeg lurer på en ting til. Dere som bruker de man vrir opp (ikke spisser), holder de seg spisse? Vil man klare å lage en tynn linje med de?

TS

Ja, de holder seg spisse. :) De er såpass tynne og myke at det går fint. Det som er viktig er å rulle den helt ned når du tar på korken, ellers kan den knekke.

Men ellers er de fantastiske, og mye bedre enn blyanter man kvesser. De holder mye lengre og.

Anonym poster: 8c361029ebb69130510cf9d2adbad729

Skrevet

jeg sverger til Loreal sine blyanter, både vanlig og skruvarianten. Disse gir godt med farge, er lett å legge og sitter veldig bra på, spesielt skruvarianten :)

Skrevet

Jeg sverger til Urban Decay sine 24/7 glide-on eye pencil'er. De er myke, glir lett på lokket og sitter lenge! Og så finnes de i så utrolig mange farger. :)

Jeg bruker forresten linser og har ikke hatt problemer med disse.

Skrevet

Jeg sverger til Urban Decay sine 24/7 glide-on eye pencil'er. De er myke, glir lett på lokket og sitter lenge! Og så finnes de i så utrolig mange farger. :)

:Nikke: Enig. De kan for øvrig kjøpes hos Debenhams i London. :)
Skrevet

Signerer denne. Absolutt min favoritt!

Skrevet

Det ser ut til at jeg ender opp med Urban Decay, siden så mange anbefaler den. Var innom Debenhams å så på de, og de virka veldig gode (jeg kjøpte ikke for det var så lang kø, må nok tilbake en annen gang).

TS :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Liker også Urban Decay sin. Den er den eneste jeg kan påføre en god mengde av uten at det svir i øynene etterpå =) Også er fargene helt... yummoleinen. Til å spise opp! Om du har blåe øynene kan Bourbon (bronse) se helt fantastisk ut. Lucky er også skikkelig kul. Men om du bare skal ha en er den svarte (zero) et trygt kjøp. Man kan også gni de ut med en børste for å få en smokey effekt, så da får du litt 2 i 1 på en måte.

Skrevet

Jeg ble litt inspirert til å kjøpe meg ett par til av UD sine. Noen som vet om noen nettsider som selger de og sender til Norge :)? De jeg har er kjøpt utenlands.

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg ble litt inspirert til å kjøpe meg ett par til av UD sine. Noen som vet om noen nettsider som selger de og sender til Norge :)? De jeg har er kjøpt utenlands.

Beautybay har vel de fleste fargene, og HQhair og lookfantastic har endel farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...