MiniMusa Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Skal på hotellweekend i Oslo med samboeren til helgen, ut og spise, på konsert bo på hotell og bare være kjærester. Jeg har bestemt meg for at jeg vil fri til han... Men aner ikke hvordan.. Han aner ingenting, og jeg vil gjøre det på en litt artig måte slik at det blir litt "oss" Er det noen som har forslag på hvordan jeg kan gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Håper dere har snakket litt om det tidligere så du vet at han sier ja. Hvis ikke blir det kanskje ikke så gøy for noen av dere. Ang. friereiet, jeg ville tatt utgangspunkt i noe som dere deler, et felles minne eller en aktivitet og planlegt noe ut i fra det. Jeg og kjæresten er for eksempel glad i brygge øl sammen - kunne nok ha fridd i en ølbryggesammenheng nettopp fordi vi har gjort det gjennom hele forholdet Gjør det personlig. Anonym poster: 5d6d468d71db9b6ab0f7d5902a5c2ec9
MiniMusa Skrevet 26. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2012 Jeg vet han kommer til å si ja.. Ellers hadde jeg ikke turt Men jeg vet liksom ikke hva som er helt oss, bortsett fra konserter, musikk osv har vi ingen felles hobbyer.. Blir litt klient å fri under en konsert der det er høy musikk og det er vanskelig å snakke sammen..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Nå vet jeg jo ikke hvilken konsert dere skal på,men kanskje de spiller en litt rolig sang, så kan du fri da? Anonym poster: af71aecb9cf600f7e9144e18b37cb741
Evie Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Mulig jeg misforstår deg men jeg syns det er rart å fri til noen når man "liksom ikke vet helt hva som er oss". Kan være en idé å bli litt bedre kjent først.
MiniMusa Skrevet 26. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2012 Da misforstår du nok, vi har barn sammen og har vært sammen i seks år. Så vi kjenner hverandre veldig godt. Men vi har ingen spesielle felles interesser eller hobbyer, slik som f.eks ølbrygging....
MiniMusa Skrevet 26. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2012 Jeg veit jo hva som er oss, men det å fri og hva slags setting det skal være i er jo ikke dagligdags....
Evie Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Da skjønner jeg :-) det enkle er jo ofte det beste. Et frieri på sengekanten på morgenen er jo veldig romantisk da. Blir jo så mye følelser så jeg var i allefall glad for at vi var alene..
MiniMusa Skrevet 26. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2012 Eller om noen vet om en koselig, intim restaurant i Oslo.. Der man kan sitte litt for seg selv på en måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå