Gå til innhold

Stiv rygg- hvordan trene?

Anbefalte innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Hei

Jeg er utrolig stiv i korsrygg og øvre rygg. Hadde min første naprapat- time på onsdag men jeg glemte og spørre hvordan jeg burde trene.. Noen som har tips? Har falsk isjias pga drns tive korsryggen. Det er verst om morgenen i korsryggen. Det flytter seg til øvre rygg i løpet av arbeidsdagen, og det ble verre for litt over 2 år siden da jeg hadde en statisk arbeidsdag som gikk ut på og smøre mat i 8 timer. Det taklet ikke min rygg og jeg holdt ut i 3 mnd. Nå jobber jeg på sykehjem, noe som er fysisk krevende - og jeg kjenner smerten komme i løpet av dagen, spesielt når jeg smører mat til beboerne. Det er som om ryggen ikke eier styrke..

Alle råd og tips tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike problemer kan veldig ofte være skyldt av svake muskler på den ene siden av leddet. Eller for dårlig bevegelighet. Det er mye å ta hensyn til og du burde la naprapaten gjøre jobben. Spør om et spesifikt treningsprogram neste gang du er der.

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Slike problemer kan veldig ofte være skyldt av svake muskler på den ene siden av leddet. Eller for dårlig bevegelighet. Det er mye å ta hensyn til og du burde la naprapaten gjøre jobben. Spør om et spesifikt treningsprogram neste gang du er der.

Ja, skal dit imorgen men er bare litt utålmodig:) om norn har erfaringer blir jeg glad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...