lille_fiol Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Skolebøker er jo svindyre og frister ikke å selge en bok som man selv kjøpte til 790 for 395 kr.. Hvem har bestemt at man skal selge dem for halv pris? jeg har jo såvidt brukt boka,selvom den ser brukt ut på forsiden ble den kun brukt i sånn 3 uker.er veldig dyrt når man er student med 790kr pr bok så jeg la den ut for 500kr. fikk ganske mye respons fra folk,men de ente om med å kjøpe en annen siden de ikke fikk svar fort nok fra meg over mail.nå har jeg en som prøver å prute meg ned en hundrelapp.hvilket som ikke er særlig mye sånn egentlig,men tanken på at jeg nesten ikke fikk brukt den og den kostet 790kr,føler jeg meg ranet:p er jeg unormalt gjerrig nå eller? bare lurer på hva andre tenker om sånne tilfeller, kjøper man brukte bøker gjør man jo et bargain!
Gjest Solsmil Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 Du avgjør jo selv hva du vil kjøpe de for. Jeg har solgt en del bøker, og har gjerne solgt de for halv pris. Litt mer hvis de knapt er brukt, og mindre hvis jeg har tusjet veldig i dr. Men gir jo beskjed om det til de som kjøper, og det er jo de som avgjør om de vil kjøpe de ikke. Min erfaring er at det er såpass mange som er interessert i brukte bøker at jeg år solgt de uansett, også om jeg tar mer enn halv pris. Men halv pris er vel det vanligste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå