Gjest Candy Pie Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg er veldig usikker på om jeg poster på riktig sted nå, men håper det går greit uansett. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få forklart meg riktig, men jeg prøver ! Om det er en spesiell by man ønsker å flytte til, hvordan gjøres det med jobb? Jeg har aldri hatt noen jobb, men skal nå prøve ( har bare sendt en CV, men var visst veldig mange som søkte på den stillingen, så det gikk ikke så bra) dette var i byen jeg bor i nå. Men egentlig så ønsker jeg å flytte vekk her i fra. Det er et annet sted jeg har vært ved flere anledninger og jeg trives veldig godt der. Det er en veldig liten by, men det er en del butikker der, så jeg vil tro at det å få en jobb ikke vil være umulig der(?) Leilighetene og husene der er latterlig billige, i alle fall i forhold til mange andre steder, og med litt oppussing vil leilighetene bli helt ok. Men noe sier meg at jeg først må jobbe her, av den enkle grunn at jeg trenger et lån for å få leilighet, eller kan jeg bare leie i den andre byen først, så sant jeg vet at jeg får jobb? (håper noen forstår hva jeg mener) Det jeg egentlig lurer på tror jeg, er om det er noen jeg kan kontakte? De som styrer i kommunen der, hva som helst? Ikke at jeg vet hva de kunne gjort, men høre om mulighet for jobb der nede, eventuelt søke på den ene stillingen som er der, men da må jeg i såfall først skaffe en leilighet der. Jeg har ikke mye penger, men jeg har en bil jeg kan selge, men det er i verste fall, for bilen betyr mye for meg (har ikke fått lappen enda, men er glad i bilen min forde, hehe) Håper noen kan komme med noen gode svar, og jeg beklager om jeg virker helt susete. Men jeg har ikke greie på sånt, og har heller ingen å snakke med om dette. Setter stor pris på svar:)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 nå fikk jeg ikke med meg alt det du skrev for det ble mye vas for min smak. jeg har flyttet fra en by til en annen. jeg søkte på jobber. dro på intervju. fikk en spesiell jobb å da fikk jeg leilighet gjennom de. den beste måten er å gå rundt til div bedrifter å gi dem cv og søknad. i den byen du vil jobbe i. å det kan vvære de har personal leiligheter eller kan være behjelpelig med sted å bo. Anonym poster: 6b74435f17e8ac15f31f978906ca1d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå