Totalya Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Såg det var en egen for Oslo, men trenger hjelpa i Trondheim jeg (Håper ingen blir sinte for at jeg starta en ny) Har vært på Hoff, men til tross for (vel) god hjelp fant jeg ingenting som passet. Fant en minimizer enest, men det passer ikke under brudekjolen! Noen som vet om andre forretninger som kan ha noe som passer meg? (Ikke H&M el.) Bruker str. 85E (DD) Når jeg ikke fant i en vanlig butikk, tør jeg ikke handle over nettet. Har jo fra Triumph som jeg bruker til vanlig, men de er ikke akkurat "optimale", og det synes jeg det bør være denne dagen.
frosken Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 She rett ved Nova og en jeg ikke husker navnet på som ligger like ved Godt brød (- der har de Triumph og ikke så mye annet tror jeg.)
Ingeborg Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 She rett ved Nova og en jeg ikke husker navnet på som ligger like ved Godt brød (- der har de Triumph og ikke så mye annet tror jeg.) Gjetter at det er Reimers du mener.
Loolaa Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 Den like ved Nova kino er liten men fin. Veldig hyggelig betjening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå