Gå til innhold

Biologi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min far vet ikke hvem faren hans er, ikke jeg heller. Jeg er 13 år og e jeg er den eneste som vil finne det ut. Så jeg lurte om om ke kan finne det ut på nettet eller noe, siden jeg vil ikke spørre bestemoren min. Og jeg er redd faren min skal bli sur visst han finner ut av det. Pappa har vokst opp hele livet med "bestefaren min". , siden bestemor ble sammen med han når hun var gravid me pappa. Pleas svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger tilgang til din bestemors person nummer og lege jorunal fra svangerskapet til din far for å finne det ut.

• Liker 1
Skrevet

Men er det riktig å gjøre dette uten at din far og bestemor er enige? Det kan ligge en historie bak som kan være veldig tøff å håndtere. Hva om graviditeten var et resultat av en voldtekt, incest eller noe annet tragisk? Din bestemor har kanskje veldig gode grunner for å holde dette for seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har tenkt på det jeg også. Men hun har sakt navnet hans før, men jeg husker det ikke og tør ikke spørre igjen

Skrevet

Du er 13 år og aner virkelig ikke en dritt om konsekvenser eller voksenlivet. Hold deg unna voksen saker.

Anonym poster: 9b1f448171fb3bf023bff3ad8b40e25f

Skrevet

Ingen grunn til å være så hard mot en 13 åring.

Ts, jeg vil tro at så lenge din bestemor har sagt navnet en dag så vet din far hvem det er. Faren din har således tatt et valg i fht dette og det må bare respekteres. Så få du håpe at han en dag finner ut at han vil fortelle deg, når han er klar.

Skrevet

Du kan også spørre Frelsesarmeen, de hjelper folk å finne bortadopterte barn og foreldre til bortadopterte barn, for eksempel. Jeg synes absolutt en 13-åring bør få vite hvem bestefaren er, hvis han/hun føler behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...