AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Ok,- dette er om facebook konto (mail) vs hotmail konto (mail.) Jeg vil ha enklest hotmail som mulig. og det fikk jeg til med fornavn.etternavn. Men facebook sier at allerede en annen har samme mail når det gjelder å logge på facebook. så jeg la til et tall ved siden av, og det gikk. Problemet er når det gjelder at de vil sjekke at jeg er rett bruker av den nye kontoen og de skal sende meg confirmation til hotmail... det endte selvfølgelig opp med at jeg måtte lage enda en ny hotmail konto som er identisk med den hotmailen jeg bruker for å logge på facebook. Men får fremdeles ingen confirmation code der! Hvorfor er systemet så kronglete? Kan noen være så snill å hjelpe meg litt med hva jeg kan gjøre? Takker for svar Anonym poster: 55c95e213a94c7895aef358775a85ef9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Hvordan i alle dager tenkte du at det skulle funke å bare "legge til et tall bak"? Du må jo ikke oppgi en konto du ikke har. Det første du burde finne ut av er jo hvorfor noen andre har samme mail som deg tilknyttet facebook, for det skal jo ikke skje. Tror dette blir vanskelig å rydde opp i. Anonym poster: bd6c174035d85d6c8362992508cf0ebd
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Hvorfor iallverden går du ikke for gmail, yahoo eller en helt annen? Man må ikke ha hotmail for å bruke emmesen, you know.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå