Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Nå er det ikke lenge igjen til vi gifter oss (10.april) Men gleden begynner å forsvinne.. Drømmen om å komme opp kirke gulvet med mange tilskuere er kunst. Over halve familien min kommer ikke. Og de inndrømmer hvorfor: Fordi dem ikke tåler tryne på hverandre!!! (Uvenner..) Er så skuffa og såra.. *sutre sutre* Beklager survinga mi.. :-?
Vimsevips Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Stakkar deg, becca :trøste: Skjønner ikke hvorfor voksne folk ikke klarer å oppføre seg ordentlig, og legge slikt til sides en gang i blant men hadde de det, hadde vi vel heller ikke hatt i krig i verden..
Gjest Madley Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Herregud så ufattelig barnslig at de ikke kan legge sine personlige feider hjemme for en kveld! :trøste:
Annevenn Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Huff, dette må være kjempevondt, du har all grunn til å beklage deg. Vi kunne havna i samme situasjon, men de det gjaldt var heldigvis voksne nok til å ta hensyn til oss akkurat denne dagen. Har ikke noe annet råd enn at du må prøve å snakke med dem, evt. drite i dem, og si at det var synd for dem, at de går glipp av ditt fenomenale bryllup!
Totalya Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Så utrolig kjipt å la det gå utover deg da! Kjenner problemet, for jeg hadde det slik til konfirmasjonen. Råder deg til å ta det opp med de, for jeg vet at de som gjorde dette til konfen min, angrer skikkelig på det i dag (selv om vennskapet dem imellom aldri ble bra, og det er ikke ikke lenger et tema, da den ene parten er død) Var bare to som kranglet hos meg, men de sto meg utrolig nært. Det er ikke deg og din tilkommene som er skyld i at de krangler, og da mener jeg at det ikke skal gå utover dere heller. Men, av frykt for å gjøre stremningen enda værre for deg, det er ikke sikkert det hadde blitt særlig trivelig om de skulle sittet hele kvelden og bare glodd stygt på hverandre eller flydd på hverandre heller. Så det er muligens et valg mellom to onder fra meg
Isiselin Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Håpløst at voksne mennesker skal sette seg ned s¨ånn og oppføre seg som furtne unger. Den det går ut over er jo ikke den de er uvenner med, men deg og din kjære... :trøste:
camie Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Har ikke andre ord enn; UTROLIG BARNSLIG!!!!
Gjest Lompa Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 HVA BEHAGER? Hvor gamle er disse menneskene det er snakk om her? Det går bare ikke an! Er man invitert i et bryllup, ignorere man de problemene man har med enkelte andre gjester og gjør gode miner til slett spill, som det heter! Ta et alvorsord med dem og fortell hvor mye det sårer deg, og spør hva som er viktigst for dem. Hva de gjør ETTER at du og din kjære har forlatt festen er opp til dem,. Da må de jo gjerne rive øynene ut på hverandre så lenge de rydder opp etter seg. MEN jeg synes de skal stille opp i bryllupet ditt, smile pent og late som det ikke finnes et problem i verden akkurat den dagen. Kan/VIL de ikke det, så gi faen i dem! Da er de ikke verdt å få overvære DIN store dag og gledesstund.Da har de NULL,NIKS og NADA del i ditt bryllup og du kan med full rett hale ut tida når de ber om å få se bilder i etterkant.De fortjener det ikke!
Aelwyn Skrevet 19. februar 2004 #9 Skrevet 19. februar 2004 :o Jeg er målløs... Er det virkelig mulig å være å ubetenksomme og barnslige? *rister på hodet* Skulle tro de hadde skyggelapper foran øynene som gjorde at de kun så seg selv og sitt....
nessi Skrevet 19. februar 2004 #10 Skrevet 19. februar 2004 Enig med de andre her - barnslige tåplige egoistiske folk. :evil: Jeg vet det ikke er lett, men prøv å glem det. Det er de som går glipp av noe stort, og ikke du. Tenk på det positive med det som skal skje deres store dag, og ikke la de negative tankene ta overhånd. *trøsteklem* :trøste:
Brud04 Skrevet 19. februar 2004 #11 Skrevet 19. februar 2004 Skjønner godt at du er såret. At det går an å være sååå utrolig barnslig. Har hatt noen feider gående i min familie også, men jeg håper de er voksne nok til å takke ja til invitasjonen og oppføre seg som folk. Sender over en stoor trøsteklem til deg.
Arwen Skrevet 19. februar 2004 #12 Skrevet 19. februar 2004 Vet virkelig hvordan du har det. Vi må kutte fem stykker fra sambos familie (noe som sikkert resulterer i at de siste ikke kommer også hvis jeg skal tippe) fordi voksne mennesker oppfører seg som fjortiser. Trist for han som maks får 10 stykker fra sin side der. Det legger en liten demper på alt, men jeg har bare valgt å være glad for at stort sett alle fra min side kommer så vi blir mange nok uansett. Skjønner ikke at voksne folk ikke kan ta seg sammen. Det verste er at alt blir lagt på våre skuldre "hvis hun kommer kommer ikke jeg... men det er opp til dere da" sitat svigerfar. :evil:
Jens Skrevet 19. februar 2004 #13 Skrevet 19. februar 2004 uff a meg!skjønner att du har det kjipt, jeg har det på samme måte!Mine slektninger som kommer fra utlandet, nekter å bo på samme hotell, eller sitte ved samme bord, eller i det hele tatt se hverandre....så på grunn av dette kan vi ikke ha en middag før bryllupet hvor alle mine slektinger fra utlandet kan møte min kjærste, eller noen brunch dagen etter..............Bordplasseringen blir også bare rot, fordi det hadde jo vært greiest å sette dem ved samme bord! Voksne kan være så barnslige og egoistiske iblandt!
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2004 #14 Skrevet 19. februar 2004 Takk for all sympati! Hadde samme problemet til min 20 årsdag.. OG det verste er at dette gjelder de voksne!! (fra 40 år og oppover) Men det er dem som går glipp av moroa, ikke vi!! Så vi har bestem oss for å drite i dem.. Så da mangler vi "bare" forlover til meg!!!!
Tari Skrevet 19. februar 2004 #16 Skrevet 19. februar 2004 Det var trist å høre. Fint at dere har bestemt dere for å "drite" i det, for sånn går det virkelig ikke an å oppføre seg. Forstår virkelig ikke at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten.. *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå