AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Saken er at jeg hopper inn i et kull som allerede har gått sammen ett semester. Er kjemperedd for at det alt skal ha dannet seg "klikker", og at blir hun "nye rare" som ingen egentlig er interessert i å komme i kontakt med... Noen tips til hvordan "komme inn i" miljøet? Det virker som hyggelige folk jeg skal gå sammen med, men som sagt, de kjenner hverandre jo. Jeg er helt ny, og det føles ikke helt greit, kjenner jeg. Redd for å bli gående igjennom hele studiet som hun der som aldri egentlig fikk noen venner Anonym poster: a0a05c2e602acc9e8e7c96f2e6655e21
Surriball Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Det går nok helt fint! Mitt tips er å snakke med de du sitter ved siden av i forelesning, ta kontakt, smil og småprat.
Miah Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Når du er ny er det du som må ta initiativ. Når alle er nye er det mye lettere, fordi da er andre veldig åpne for nye kontakter. Snakke med de man sitter vedsiden av, spørre om å finne på noe etc. Om det ikke hjelper kan du eventuelt ta et eller annet verv eller bli med i en studentorganisasjon du liker. Man må nesten "invitere seg selv", og ikke forvente at andre skal dra deg med på lasset. Men det går helt fint, du må forsøke å ikke tenke så alt for mye på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå