LukaFrost Skrevet 25. august 2012 #1 Del Skrevet 25. august 2012 Hvis du skal spise reker som har ligget i lake, skyller du dem i vann før du spiser dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annietea Skrevet 25. august 2012 #2 Del Skrevet 25. august 2012 Nei.. Burde jeg? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 25. august 2012 #3 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg spyler av dem jeg. Synes laken smaker nesten mer enn rekene... :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 25. august 2012 #4 Del Skrevet 25. august 2012 Nei, det er jo like mye lake inni rekene som utenpå. Uansett hvor mye jeg hadde skylt dem, hadde de fortsatt smakt lake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 25. august 2012 #5 Del Skrevet 25. august 2012 Ja, jeg skyller de! Liker ikke laken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 26. august 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg pleier også å skylle de for å fjerne noe av lakesmaken. Jeg skyller også mais og annen hermetikk som kan skylles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 26. august 2012 #7 Del Skrevet 26. august 2012 Nei, de rekene er så smakløse at hvis de i tillegg skulle vært skylt, så hadde det ikke smakt noe. Bruker reker i lake som en aller siste utvei hvis jeg MÅ ha reker i en rett og jeg ikke får tak i ferske eller frosne reker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 26. august 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 26. august 2012 Selvfølgelig er reker man piller selv noe helt annet enn de som ligger i lake. Utifta hvor rekene skulle spises falt valget på reker i lake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #9 Del Skrevet 27. august 2012 Hvis du skal spise reker som har ligget i lake, skyller du dem i vann før du spiser dem? Har i hele tatt problemer med å skjønne at folk kjøper de. kalle de dette for reker? Anonym poster: a703f54bbfbbb6cf28436b146133f09b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tammie Skrevet 27. august 2012 #10 Del Skrevet 27. august 2012 Nope! Men jeg rister dem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 27. august 2012 #11 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg pleier også å skylle de for å fjerne noe av lakesmaken. Jeg skyller også mais og annen hermetikk som kan skylles. Skyller ikke reker, men lar de renne av seg litt. Sopp, vannkastanjer, bønner m.m på hermetikk burde vel uansett skylles, bør de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 28. august 2012 #12 Del Skrevet 28. august 2012 reker i lake? Pjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 28. august 2012 #13 Del Skrevet 28. august 2012 Det eneste i en boks med "reker" i lake, som smaker noe som vagt kan minne om reker, er vel selve laken, så å for smakens skyld ville jeg nok kun la den renne av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 28. august 2012 #14 Del Skrevet 28. august 2012 ja, skyller to-tre ganger, og presser ut væsken ved å trykke lokket nedi. Gjør det samme med tunfisk. Så skviser jeg over lime eller sitron. Og peprer. Da blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå