Vulpes Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg har en Macbook pro 2011-versjon. Koblet den akkurat til en ekstern harddisk for å overføre noen filer. Dette fungerte ikke da harddisken var konfigurert for PC tror jeg. Jeg dobbeltklikket på et ikon i harddiskvinduet som jeg trodde var noe installasjonsgreier jeg trengte for å få macen og harddisken til å kommunisere skikkelig. Fikk feilmelding eller noe, og klikket så på en dmg-fil jeg fant som installerte noe Maxtor-programvare på macen. Da dette ikke hjalp avinstallerte jeg det igjen. Nå får jeg konstant pop-up vinduer med en feilmelding, uansett hva jeg gjør. De kommer med bare sekunders mellomrom, så macen er jo helt ubrukelig mens dette pågår. HJELP! Hva gjør jeg?? Hvis jeg ikke trykker dem bort kommer det bare fler og fler, helt ubegrenset.
Vulpes Skrevet 25. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2012 Fikk hjelp på et annet forum! Link for de som er interessert: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=359&t=280668&p=2355951#p2355951 Hurra 1
-Jiinxs- Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Akkurat det er hva jeg savner, folk som faktis deler løsningen på problemet. Istedenfor å bare si. "Jeg fant selv ut hva problemet var" og det er alt de sier. 1
Vulpes Skrevet 27. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2012 Hehe, var akkurat det jeg tenkte på da jeg delte linken ja. I tilfelle andre noen gang får samme problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå