Gå til innhold

VG kiosk, Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei vet dere åpningstidene til VG sjappa ved tigerstatuen i Oslo? Selger de øl der forresten..? Og når åpner og stenger de imorgen på en søndag? Er de i det hele tatt åpne? takk =)

Jente 18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier som regel å velge selv når de vil ha åpent, åpne og stenge, så det er ikke godt å si :P

Mulig de selger øl under disken, som de gjør med røyk, men jeg tviler!

Skrevet

Det er da ingen kiosker som selger øl. Og så på en søndag? Merkelig spørsmål.

Anonym poster: a4a915de893ab63ce429500ed40979e9

• Liker 3
Skrevet

VG sjappa ved tigerstatuen? Går ut fra du mener Jernbanetorget, men "VG sjappa" sier meg ingenting.

Uansett, kun serveringssteder (restauranter, pub, bar, o.l) har lov til å selge alkohol på søndager. Butikker har ikke lov på søndag, og kiosker har aldri lov.

• Liker 1
Skrevet

VG sjappa ved tigerstatuen? Går ut fra du mener Jernbanetorget, men "VG sjappa" sier meg ingenting.

Uansett, kun serveringssteder (restauranter, pub, bar, o.l) har lov til å selge alkohol på søndager. Butikker har ikke lov på søndag, og kiosker har aldri lov.

Ok men vet u om det er åpent imorgen? Isåfall når?

Skrevet

Ok men vet u om det er åpent imorgen? Isåfall når?

Hva er åpent? Denne "VG sjappa" sier meg ingenting...

• Liker 2
Skrevet

Hva er åpent? Denne "VG sjappa" sier meg ingenting...

Ikke meg heller, og jeg går over Jernbarnetorget daglig.

Anonym poster: a4a915de893ab63ce429500ed40979e9

• Liker 2
Skrevet

Den ligger ovenfor Shangri La eller hvordan man skriver det, og er kjent blant ungdommer for å selge bla. billig røyk under disken. ooops, busted

Skrevet

Den ligger ovenfor Shangri La eller hvordan man skriver det, og er kjent blant ungdommer for å selge bla. billig røyk under disken. ooops, busted

Finnes den ennå? Jeg kan ikke huske å ha sett den på mange år?

Gjest Oblivion
Skrevet

Det er mange kiosker og mini-butikker rundt omkring som både selger alkohol og importert/smuglet røyk, og ja til og med på en søndag. Noen bryr seg om alder, men har sett 15-16åringer kjøpe røyk mange ganger, alkoholsalget skjer vel ikke like åpenlyst.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om den VG sjappa ved Oslo S fortsatt eksisterer? Føler alle VG sjappene har blitt lagt ned på grunn av salg av røyk/snus til mindreårige. 

Anonymkode: 1109b...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...