Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at ettervekst er blitt veldig populært nå. Og spesielt det som kalles "ombre", der håret er mørkt på toppen, også blir det lysere nede i tuppene.

Jeg har fått ganske lang ettervekst (har blondt hår og mørkeblond ettervekst - har så og si helt likt hår som dette (Angelica Blick), og jeg vurderer å beholde den, men er litt usikker.

Hva syns du om det? Beholde, eller ikke beholde?

Anonym poster: 2409c121d7b40b9474b300d9af9d9789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg personlig synes ikke det finnes noe hot med det i det hele tatt. ettervekst er aldri sexy uansett hva slags fancy navn man kaller det.

Anonym poster: 8c8f01f945887338c2cb195eeed295be

• Liker 1
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Du burde farge etterveksten.

Skrevet

Jeg er ingen fan av ombre i utgangspunktet, men synes det ofte er synlig forskjell på det å trenge å farge etterveksten, og f.eks. ombre (selv om jeg har sett noen skrekkeksempler på ombre som ser akkurat ut som ettervekst). Nå mener jeg at ombre er finest hvis det er veldig glidende og "naturlige" overganger mellom nyansene, ettervekst ser jo oftest ikke sånn ut. Hadde definitivt heller farga etterveksten hvis jeg var deg.

Skrevet

Hei.

Jeg synes ikke etterveksten til hun referert til var veldig ille. Har sett verre eksempler, for å si det sånn!

Ombre-hair synes jeg kan være fint på noen - men man må nesten se det i lys av at dette er en "trend". (Og selvsagt en smakssak).

Men jeg synes selvsagt at du skal gjøre det du selv vil :)

- Lykke til!

Skrevet

Nå så har Blick en lett overgang mellom det mørke og lyse håret, ettervekst står som regel i skarp kontrast til håret og burde ikke beholdes. Det ser nok ikke ut som ombre selv om du gjerne ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...