Bente Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Noen som vet om noen bra undertøyssalonger i Oslo??
jea Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Det ligger en i waldemartranes gate nr22?tror jeg på st.hanshaugen Ligger rett her ved meg
Vimsevips Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 På Bekkestua, Olsens eft. eller noe sånt
jea Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 http://www.westsidesenter.no/Butikker/unde.../underbart.php3 en her og
Murf Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Underbart ligger og på sten og strøm i sentrum. Arabella i øvre slottsgate er flinke på service. M
Gjest Lompa Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Husker ikke i farten hva den heter, men på Aker Brygge ligger det en liten,eksklusiv butikk. Ganske dyre, men denne dagen jo verdt det?De har et bra utvalg, også i størrelser og innehaversken har helt klart peil på det hun driver med, selv om hun er noe spesiell og mange får bakoversveis av henne. Sjenanse er nytteløst der....! Vet om en til som har bra utvalg og god service, rett ved Majosrtua, men akkurat nå husker jeg ikke hva butikken heter. Det er et sted i Bogstadveien, rett ved et bakeri....Hmmm,tror jeg får komme tilbake til det når preseiliteten går over igjen for denne gang..... :veldigsur:
Tvilling76 Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 Underbart på Paleet i Karl Johans gate. Topp service og bra utvalg.
Suzy Skrevet 19. februar 2004 #10 Skrevet 19. februar 2004 Det ligger en i waldemartranes gate nr22?tror jeg på st.hanshaugen Ligger rett her ved meg La Lina! Byens beste!!!!!
Bente Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2004 Tenkte meg en tur til byen nå. Men jeg busser...skal til Grønland først og så inn til "gata" tenkte jeg..... Drar iallefall på Paleet :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå