Gå til innhold

Trene lørdag kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noen som gjør det?

Har ingen planer i kveld så vurderer faktisk det. på studio

Anonym poster: cd7a3aefe7ae967b22690c15ae016246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. De gangene jeg har vært der på den tiden så er det ofte to kompiser e.l der, enten det eller ingen.

Anonym poster: ca468f96e0bc2553c9850ad187e10055

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke? Ta deg en god økt og så kose deg med lørdagsmat senere :)

Endret av *Maja*
  • Liker 2
Skrevet

Ja hvorfor ikke. Skulle og gjerne gjort det, men liker best å trene litt tidligere. Er sikkert stille og rolig der da :)

Skrevet

Ikke noe rart i å trene på en lørdagskveld, kjør på! :) Sannsynligvis får du gymmet ganske for deg selv også, og det er jo godt :)

• Liker 2
Skrevet

Det er dødsdeilig å trene på lørdager(kveldstid), for da har man utrolig god plass.

Anonym poster: 49b8c4f9eac8a35522c8ddfa23c83f26

Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det i blant, men treningssenteret mitt stenger 18.00 på lørdager..

Skrevet

Tren i vei. Så lenge ditt senter er åpent, og er det ikke det så er det bare å ta seg en tur i det fri

• Liker 1
Skrevet

Jeg vurderte det i sta, men så at senteret stenger 18! Hadde det vært oppe hadde jeg trent, istedenfor blir det en tur med bikkja :)

Skrevet (endret)

Trener stort hver dag ellers så da unner jeg meg som regel treningsfri.

Men jeg har hatt timer med kunder enkelte tidlige lørdagskvelder...

Har full forståelse for at tiden er knapp for mange så det er jo helt greit å trene på lørdagskvelden.

Endret av halo
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er supert. Da går det an å bevege seg uten å dulte borti fjorten andre.

• Liker 1
Skrevet

Like greit som hvilken som helst annen dag i uken.

• Liker 1
Skrevet

Trente i går, og det var overraskende ca. 10 andre personer der også! Koselig :-)

Anonym poster: c7c3d49e6d5e9f62ae823a9308761053

Skrevet

Elsker å trene lørdager :) Jeg studerer og bruker ofte lørdagene flittig. Men Sats stenger 19 lørdager, til min store irritasjon. Kan på en måte skjønne det, men synes det er litt dumt at de ikke lar meg få bestemme om jeg vil trene til 20 om kvelden, når jeg kan handle mat til 21 som regel.

Anonym poster: 97bfee1138568ae26b38fbf980f30607

Skrevet

Jeg syntes det er helt herlig å trene på lørdager! God plass, ingen dårlig musikk, et par motiverte folk. Jeg syntes at det fineste er å trene på lørdagsmorgen og kveld.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...