Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Er det flere enn meg som jubler og applauderer når jeg ser innslag på TV der tyrefektere (j...a primitive barbarer ) får seg en omgang juling av tyren?
Gjest care Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Er det flere enn meg som jubler og applauderer når jeg ser innslag på TV der tyrefektere (j...a primitive barbarer ) får seg en omgang juling av tyren? Synes det bare er trist
Saga Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Jeg er vel ikke noe fan av det og slår helst av.
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Er det flere enn meg som jubler og applauderer når jeg ser innslag på TV der tyrefektere (j...a primitive barbarer ) får seg en omgang juling av tyren? Jeg venter bare på dagen en av fekterene blir drept av tyren, da skal jeg og og
*Shira* Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Tyrefekting er organisert dyremishandling. Fatter ikke hva som er så gjevt med det. Vet jo at det er tradisjon og alt det der. Men de er jo ingen helter Matadorene, ofte er de flere som spidder og piner de stakkars dyrene. Jeg jubler villt de gangene tyren får inn et horn eller to, da blir Shira litt glad men mest trist da .
Saga Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Ja, men det hele blir litt for sterkt for meg. Tyrefekting skulle ikke vært lov. Tyrene kan jo ikke bestemme selv om de vil være med eller ikke.
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Ja' date=' men det hele blir litt for sterkt for meg. Tyrefekting skulle ikke vært lov. Tyrene kan jo ikke bestemme selv om de vil være med eller ikke. [/quote'] Klarer ikke å se på jeg heller.. Får så ondt av de stakkar dyrene :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå