AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Hei! Jeg er ei jente på 22 år, som per dags dato jobber i en familidrevet bedrift. Jeg er en av lederne i denne bedriften. Pga konflikter innad vurderer jeg nå å finne meg noe annet og gjøre. Jeg begynte rett fra VGS på denne jobben, og har ingen utdannelse. Jeg lurer derfor på om noen kan komme med jobb-tips til meg? Evtentuelt utdanninger som helst ikke tar mer enn 2-3 år, eller en praktisk utdannelse. Har veldig lyst til å studere/utdanne meg som hudpleier, men jeg vet at det er et veldig ettertraktet yrke, og at veldig mange angrer på å ha studert det. Vet ikke hvordan lønnen er heller..? Ting jeg kunne vært interessert i å jobbe med: dyr, mennesker, skjønnhet/sminke/hud eller også kontorarbeid av et eller annet slag , men som ikke er døødskjedelig! Kan ikke jobbe et sted hvor timene går sakte og det er lite å gjøre. Vil ha noe å gjøre i arbeidstiden, hvis dere skjønner Er positiv og åpen, sier hva jeg mener, men på en ordentlig måte. Hadde blitt kjempetakknemlig for råd og tips, til enten utdannelser / kurs / privatskoler eller arbeidsplasser, og evt. ca. lønn. Vil helst ha fra 190kr. i timen og oppover, men er åpen for alt! Bor i Østfold. Anonym poster: 5ad83383df9508cf98aa26e3052299f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå