Gå til innhold

Jeg er så tørr rundt nesen............. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så tørr på hver side av nesen, rundt neseborene nederst og rundt i det området. Jeg har prøvd masse forskjellige fuktighetskremer o.l men ingenting virker :(

Vurderer å prøve smør eller olje fra kjøleskapet, så ille er det. Og det er fryktelig plagsomt når jeg skal sminke meg, og må i speilet og fikse tørr hud i tide og utide :tristbla:

Tips?

Anonym poster: 3b110a00f7698ab5c77d64ef7fb18329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg Ceridal fettkrem.Smør inn hver kveld.Samt fin en annen fuktighetskrem som du bruker under makeup.

Skrevet

jeg har tidvis samme "problem" som deg..jeg smører området med eight hour cream og sover med den over natta. Funker for meg :tommelsmil:

Skrevet

Ta rikelig og regelmessig inntak av et godt omega 3 produkt (flytende mest effektivt). Jeg sverger til Udo´s choice. Gir i tillegg helsefordeler. I tillegg vil jeg anbefale jojojba-olje som du kan smøre på, begges fåes kjøpt på helsekosten (evnt rimelige over nettet).

Skrevet

Hei.

Det kan være lurt å skrubbe bort død hud. Dette gjør du enten med en fuktig klut, eller en ansiktskrubb. Vær forsiktig - hvis ikke kan huden bli sår.

Etter dette kan du smøre på en fet fuktighetskrem. Decubal har mange flotte produkter. Aloe Vera-Gel kan også være hjelpsomt. Smør på morgen og kveld - og ellers når du føler at huden blir tørr utpå dagen. Men vær forsiktig og ikke smør for mye - et tynt lag holder.

- Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...