Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har prøvd å finne en brudepikekjole til kjolen min men jeg klarer ikke å finne noen som passer.. noen som kan hjelpe meg?? Sånn ser kjolen min ut: front bake
Lullu Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Vet ikke hvor gamle brudepikene dine er? Men dersom de er veldig små, kan jo denne bli søt (uten veske) eller denne eller så kan du jo bryte helt med en farget kjole Glemte å sjekke hvor du holder til, men du kan finne mange billige kjoler i innvandrerbutikker i Oslo som sikkert passer? Lykke til!
Lullu Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Glemte å sjekke hvor du holder til, men du kan finne mange billige kjoler i innvandrerbutikker i Oslo som sikkert passer? Lykke til! Ok. Forget it
Vimsevips Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Lullu, fikk ikke den første linken din til å virke :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 2år.. Vet ikke enda om vi skal ha flere en datteren vår... Fikk ikke opp første linken...
Lullu Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 2år.. Vet ikke enda om vi skal ha flere en datteren vår... Fikk ikke opp første linken... Nei, ble visst noe krøll..... http://www.butterflyxc.com/prod/flower/a10a.htm
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Den kjlen likte jeg kjempe godt.... var skikkelig søt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå