marlenelaa Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Er russ neste år, men jeg fikk ikke prøvd russedressen på skolen. Lurer derfor på om noen vet noe om størrelsene? Jeg kan vel si at jeg er normal i størrelsen - bruker som regel medium og bruker noe mellom 27-30 i bukser (avhenger av formen på buksene).
Sophia. Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Det står et størrelsekart på siden, så anbefaler at du tar mål av deg selv og sammenligner med kartet. Jeg måtte ha S, bruker S/M og 34/36 (er usikker på den andre type buksestørrelser, dessverre) til vanlig. Ganske tynn midje/mage, men litt større i lårene. S passet allikevel fint. M passet greit i bena, men ville bare sklidd rett av fordi den var alt for stor rundt hoftene. Ta mål du, så finner du størrelsen som passer deg
Orchideae Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Hos oss var det prøving to ganger da jeg var russ. Russeservice en dag, russedress en annen.
marlenelaa Skrevet 26. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2012 Det står et størrelsekart på siden, så anbefaler at du tar mål av deg selv og sammenligner med kartet. Jeg måtte ha S, bruker S/M og 34/36 (er usikker på den andre type buksestørrelser, dessverre) til vanlig. Ganske tynn midje/mage, men litt større i lårene. S passet allikevel fint. M passet greit i bena, men ville bare sklidd rett av fordi den var alt for stor rundt hoftene. Ta mål du, så finner du størrelsen som passer deg Ja, satt og målte nå, men jeg tror nesten kroppen min er feil bygget opp haha... midjen min er ca. 82cm, mens beina mine er ca. 64cm lange, men ingen av disse målene matcher med jentedressen... det står ikke mål på hoftene, som er litt irriterende, for det er jo der de må sitte best! Men jeg pleier jo som regel å ha medium, så ender helt sikkert opp med det :-) Takk for svar! :-)
Thalassos Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 Anbefaler deg sterkt å få til en prøving en dag, lån dressen til noen som har vært russ før eller lignende. Jeg målte meg og prøvde, men da jeg bestilte en annen modell enn den jeg skulle ha i L, druknet jeg i den (og jeg er en L til vanlig). Problemet med dressene er ofte at de blir for korte hvis de passer andre steder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå