Bente Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Ja, jenter, når gir dere forloveren gaven?? Om dere gir da...
Gjest MrsL Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Det blir når bildene fra fotografen er klare :-)
Lullu Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Det blir selve bryllupsdagen..... Tenkte å gi frisørtime/sminking til henne, så da kan jeg liksom ikke gi den før Dersom det blir en annen gave, tenker jeg at jeg gir den til frokosten hos moren min før vi drar til kirken.
April Skrevet 19. februar 2004 #5 Skrevet 19. februar 2004 De får nok når vi kommer igjen fra bryllupsreisen, siden vi regner med å kjøpe gaver der!
Gjest Lompa Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Noen gode ideer? Det er fettern min som skal være min forlover, og jeg ANER ikke hva jeg skal finne på i forlovergave....
Aelwyn Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Hmmm... Om det er fetteren din, hva med en flaske god drikke? Mansjettknapper? Slipsnål? Gå til en urmaker som selger lommeur og gi han et slikt med inngravert bryllupsdatoen din og takk f.eks? Jeg blir å gi forloveren min gave litt før bryllupet tror jeg..
nessi Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 Jeg vurderer å spandere frisør/sminke på henne, også får hun bilde etter bryllupet. Min kjæres forlover får vel en flaske med noe godt + bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå