Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten ferdig med behandling hos hudpleieren.. Nå gjenstår eventuelt kjemisk peeling..

Jeg har slitt med mye kviser, og dette har resultert i at jeg har fått fæle arr på begge kinn, også litt i pannen. Hudpleieren anbefaler kjemisk peeling, og jeg spurte henne om det gjorde vondt - siden jeg takler smerte i ansikt veldig dårlig. Hun sa at mest sannsynlig vil det kjennes ut som ansiktet mitt brenner i et par minutter, altså at huden direkte blir BRENT av... Er livredd for smerten!!! Noen her inne som har gjennomført kjemisk peeling? Er dere fornøyde? Hvor vondt var det? Når ble huden normal igjen etter behandlingen?

Anonym poster: ac57284ac89f95050c27a0dba6623ce4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si at det svir, men brenner ikke. Langt fra.

Skrevet

Det svir veldig. Det kommer an på hvor lenge man har den på også, hvor vondt det gjør. Det vil personen som skal utføre peelingen se an på huden din. Det blir fryktelig varmt, og det er nesten litt vanskelig å kjenne om det virkelig iser eller brenner i huden. Men det er ikke lenge det varer. Ikke meningen å skremme deg! Erfaringer er jo veldig individuelt :) Jeg har forsonet meg med at noen av oss faktisk lide for skjønnheten :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...