AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #1 Del Skrevet 25. august 2012 Som oftest er drømmene mine enkle å tyde. Men nå i natt kom jeg til kort. Kan noen hjelpe meg å forklare hva dette skal bety? Kort sagt, jeg drømte at jeg hadde en hvit puddel, som ble borte. Jeg lette over hele leiligheten, inkludert steder det umulig kan være plass til en puddel. Tilleggsinformasjon: Jeg har aldri hatt hund. Jeg har ikke mistet noe som jeg leter etter. Men jeg var fortsatt lei meg over puddeltapet da jeg våknet. Anonym poster: 52f400e666f3bca39cc58914dddf5351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 25. august 2012 #2 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Kort fortalt: Du er homofil. Puddelen representerer din heterofili, som nå har blitt borte. Du har leita over alt etter din heterofili, men kan ikke finne den noen steder. Du har, som du sier, også leita på "steder det umulig kan være plass til en puddel". Og hvor er det ikke plass til en puddel? Nettopp, den trenger neppe noen videre utbrodering (hint: i rumpa). P.S. Det er normalt å bli litt lei seg den dagen man mister sin heterofili, men slapp helt av: Du kan leve et fullverdig liv fordet :-) Endret 25. august 2012 av Krakonosj 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #3 Del Skrevet 25. august 2012 Kort fortalt: Du er homofil. Puddelen representerer din heterofili, som nå har blitt borte. Du har leita over alt etter din heterofili, men kan ikke finne den noen steder. Du har, som du sier, også leita på "steder det umulig kan være plass til en puddel". Og hvor er det ikke plass til en puddel? Nettopp, den trenger neppe noen videre utbrodering (hint: i rumpa). P.S. Det er normalt å bli litt lei seg den dagen man mister sin heterofili, men slapp helt av: Du kan leve et fullverdig liv fordet :-) Hm, teste... tror ikke den tolkningen stemmer. Nå åpnet jeg et bilde av kjæresten, og det får fortsatt hjertet til å banke. Og han ligner ikke engang en puddel. Heldigvis prøver han heller ikke å stappe sin puddel der den ikke hører hjemme. Anonym poster: 52f400e666f3bca39cc58914dddf5351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 25. august 2012 #4 Del Skrevet 25. august 2012 Hm, teste... tror ikke den tolkningen stemmer. Nå åpnet jeg et bilde av kjæresten, og det får fortsatt hjertet til å banke. Og han ligner ikke engang en puddel. Heldigvis prøver han heller ikke å stappe sin puddel der den ikke hører hjemme. Det er fordi drømmene våre hører til underbevisstheten vår. Foreløbig er dette bare noe som ligger og ulmer i underbevisstheten din, men en hvilken som helst dag nå vil du passere en vakker kvinne på gaten og ta deg selv i å tenke: "Nice dame! Hun kunne jeg tenke meg å sakse!" Og da er det gjort: Typen må ut, familie og venner må informeres, status og legning på facebook må oppdateres. Jeg føler med deg, virkelig, men jo fortere du kommer i gang med forberedelsene til "ditt nye liv", jo bedre er det for alle parter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2012 #5 Del Skrevet 25. august 2012 Kort fortalt: Du er homofil. Puddelen representerer din heterofili, som nå har blitt borte. Du har leita over alt etter din heterofili, men kan ikke finne den noen steder. Du har, som du sier, også leita på "steder det umulig kan være plass til en puddel". Og hvor er det ikke plass til en puddel? Nettopp, den trenger neppe noen videre utbrodering (hint: i rumpa). P.S. Det er normalt å bli litt lei seg den dagen man mister sin heterofili, men slapp helt av: Du kan leve et fullverdig liv fordet :-) +1 Men du glemte å ta med skapet. Det er tomt i alle skap, fordi puddelen har kommet ut av det. Når puddelen kommer ut av skapet, blir den homofil, det er jo derfor den kommer ut! Sannsynligvis er homopuddelen utendørs, på vei til nærmeste kristne barnehage for å gnafse på noen umælende barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå