Gjest plastboka Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 Jeg har en nabo som på en måte prøver å snakke til meg. Jeg er sønnen i huset, og nabomannen prøver å komme i kontakt med meg ved å rope til meg. Han snakker enkeltord høyt, eller nesten roper, for eksempel: "Enn du da, hva gjør du" "Hva holder du på med" Han har holdt på slik lenge, og han er jo voksen, eller på en måte, nesten som en gubbe, når han holder på slik. Jeg vurderer å klage på han, til styret i boligområdet, og si at jeg ikke har noe med han å gjøre. Ville dere klaget?
kalinka85 Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Du vil altså klage på en nabo som tilsynelatende prøver å være hyggelig? Gosh a meg! 8
Gjest plastboka Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Det er endel innsyn ifra vinduer, og litt tett mellom husene, så jeg synes gjerne det kunne vært litt mer privat. Så jeg oppfatter det ikke som noe særlig positivt at han blir så interessert i meg. Eller det virker på en måte som at han synes jeg virker grei, og at han da kan snakke med meg. Han virker litt forstyrrende på en måte. Det er sjelden han har noe å prate om, han bare spør hva som skjer og slikt.
Gjest Høymann Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Jeg hadde bare ropt tilbake til han mye høyere
Gjest plastboka Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Faren min roper tilbake til han. Det er vel like greit at jeg ikke begynner å rope. Hvis han naboen klarer å snakke, så kan jeg vel svare han..
Gjest plastboka Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Det ville vært greiere hvis han sa at jeg kunne komme på besøk på terrassen for å få en hamburger.
Gjest avocadoen Skrevet 26. august 2012 #8 Skrevet 26. august 2012 Ta med en sånn megafon ut og rop tilbake
Gjest gjest17 Skrevet 26. august 2012 #9 Skrevet 26. august 2012 Hehe, da får du heller brøle tilbake da! Å sende inn klage er vel noe drastisk... :-)
Gjest plastboka Skrevet 27. august 2012 #10 Skrevet 27. august 2012 Men er det ikke bra om jeg ber han naboen om å snakke litt lavere. Hvis jeg sier at han ikke trenger å snakke så høyt for at jeg skal høre han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå