Gå til innhold

Shampo og balsam i samme merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg sto i dusjen i sted kom jeg til å lure på en ting; hvor viktig er det egentlig å bruke sh. og balsam i samme merke?

Jeg har av samme merke nå, Trevor Sorbie, men egentlig av to forskjellige serier innen merket. Shampo for farget og balsam for tørt, behandlet.

Blir det nå egentlig så mye verre å bruke fra helt forskjellige, så lenge det er kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

De sier jo at produktene utfyller hverandre og at det er det som er hensikten med å bruke av samme merke. Vet nå ikke hvor mye det stemmer jeg da, har brukt flere forskjellige produkter både sammen og hver for seg og synes ærlig talt ikke det er noe særlig forskjell. Enten er shampoen/balsamen god, ellers så er den det ikke. Hvis dine favoritter er i forskjellig serie, men fungerer bra sammen for deg er vel det bare bra?

Skrevet

Saken er den at jeg bruker så lite balsam, så det blir alltid masse igjen når shampoen er tom. Nå har jeg da masse rester stående, og tenkte jeg bare kunne bestille en magnum flaske shampo... får ikke til å kaste det....

Skrevet

Tror ikke at det er så himmla viktig, meg jeg bruker det fordi jeg liker et merke og da er det greit å kjøpe samme merke. Hovedsaken er vel at man finner en balsam man liker.

Skrevet

Jeg har også lurt på det! Men jeg bruker shampoo og balsam av Fructis pga at jeg liker merket så det er jo greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...